Skip to main content

Hallo,

 

ik kan geen abonnementsnummer of pincode ingeven. Het opnieuw koppelen afstandsbediening met ontvanger werkt ook niet. Is er nog een manier? 

Hallo,

 

ik kan hier ook geen abonnementsnummer of pincode ingeven. Het opnieuw koppelen werkt ook niet. Is er nog een manier? 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Beste @Angelina1992, welkom! Dat is wel erg vervelend! Het lijkt me goed dat we dan de afstandsbediening om gaan ruilen. Je kunt dit gemakkelijk via onze website doen, je hebt 'm dan binnen twee werkdagen in huis. Je weet zeker dat het koppelen op de juiste manier gegaan is trouwens? Je kunt dit ook op de website terugvinden 🙂.


Hallo,

 

ja ik heb alles geprobeerd maar niks werkt helaas! Ga ik de afstandsbediening omruilen. Bedankt 😁


Helemaal goed! Mocht dit onverhoopt toch niet de oplossing zijn, weet je me te vinden. 


Is er nog een andere manier om een afstandsbediening aan te vragen? Krijg steeds een foutmelding.


Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan bestel ik er eentje voor je. 


Ik heb de gegevens aangevuld ;)


Bedankt! Het lukt mij ook niet zelf. Omdat jouw tv-ontvanger logischerwijze nog niet geactiveerd is, herkent het systeem niet dat jij er eentje hebt. Ik ‘mag’ daarom geen afstandsbediening bestellen. Daarom heb ik onze backoffice met uitleg gemaild. Ik verwacht dat zij vandaag of morgen een nieuwe afstandsbediening bestellen. Zodra ik de bevestiging heb dat hij daadwerkelijk gestuurd is, laat ik het je weten. 


Okee dankje 😁


Goedemorgen, @Angelina1992! Ik lees een mail van gisteren waarin aangegeven wordt dat er een nieuwe onderweg is. Met een beetje geluk heb je 'm vandaag al in de bus, anders wordt het waarschijnlijk pas dinsdag 😞.


Ik heb um binnen en hij doet het💪 Bedankt voor de hulp 😁


Nice! Bedankt dat je het nog even liet weten en veel plezier ervan!