Skip to main content

Misschien kan uw mij helpen wat is mijn abonnementsnummer en pincode en wat is mijn KPN id stuur dat naar (...) 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m privacy

Als u chat met KPN of belt kunnen ze u sneller helpen. Andere mogelijkheden is u profiel aanvullen zodat medewerkers kunnen zien wie u bent en welk klantnummer daarbij hoort. Voor u veiligheid en privacy zou ik de persoonlijke gegevens uit dit bericht halen.


Snap je het niet Jeroen ruiter ik bedoel ik weet mijn abonnementsnummer en pincode niet wat is jou abonnementnummer en pincode groetjes Muhammed Akbas


Het abonnementsnummer voor de Interactieve TV kun je alleen zien in de decoder via menu → instellingen → druk 1 X op de gele knop en daar staat abonnementsnummer bij.
Pincode, indien uitgeschakeld, af te lezen via menu → instellingen → pincode instellingen

Anders alleen via reset v.d. pincode. Dan krijg je ook het abonnementsnummer toegestuurd.

kpn.com/pincode

Als je je KPN ID niet meer weet dan kun je op de link ‘wachtwoord vergeten’ klikken bij het inlogscherm.
Of je maakt een heel nieuw ID aan met een willekeurig email adres en koppelt daar, opnieuw, je abonnementen in.


Hi @Muhammed Akbas, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Heb je jouw abonnementsnummer en pincode inmiddels weten op te vragen of te resetten via de uitleg van Peter hierboven? Mocht het niet gelukt zijn kan ik het ook nog nasturen, via de mail. Maar telefonisch gaat op het moment inderdaad sneller, we gaan door een drukke periode.

Ik hoor graag of ik hier nog bij kan helpen!


Reageer