Skip to main content

De klantenservice bestaat meer en meer uit een computer. Da's geen klantenservice. Ik wordt de hele tijd in rondjes gestuurd. Ik zoek mijn abonnementsnummer maar dat kon ik nergens vinden (bijv. in facturen). Na lang zoeken lukte het via de telefoon. Ik kreeg een vriendelijke computer aan de lijn. Om mijn abonnementsnummer te krijgen moest ik eerst een nieuwe pincode krijgen. Raar. Nu heb ik mijn abonnementsnummer (dus niet mijn klantnummer want dat is iets anders) en nu moet ik mijn pincode weer terug veranderen want dat nieuwe nummer ga ik nevernooit niet onthouden. Eens kijken of me dat lukt. Ben nu al 3 kwartier bezig….

Zoek je het abonnementsnummer van de Interactieve TV?

Dat kan via de decoder, onder instellingen en dan 1 x op gele knop of via kpn.com/pincode-en-abonnementsnummer (en ook het ITV ab.nr.).

Of zoek je je klantnummer? Dat staat op je facturen en bij je bankafschrijvingen.


Hey @Serge73, welkom op het KPN forum. Heb je Peter zijn berichtje nog gelezen? 


Hoi @Serge73, we hebben helaas niks meer van je gehoord. Ik neem aan dat Peter zijn bericht zo duidelijk was dat je geen vragen meer hebt, ik sluit hierbij je topic.

Toch nog vragen? Stel ze dan gerust, je weet ons te vinden ;) 


Reageer