Skip to main content

Ik heb vandaag KPN internet en tv gekregen. Ik heb 4 tv ontvangers. Monteur heeft er eentje geïnstalleerd en ikzelf 2 van de overige 3 zonder problemen. Bij de laatste kan ik het abonnementsnummer niet ingeven met de afstandsbediening. Ook de pijltjestoers werkt niet. Geluid kan ik wel harder zetten en ook aan en uit knop voor de tv werkt prima.

wat kan ik doen om het nummer in te geven en zo de tv ontvanger te activeren?

Hallo @Robinsimons,

Je kan je proberen om de afstandsbediening opnieuw aan die ontvanger te koppelen. Dit doe je door gelijktijdig de 7 en de 9 ingedrukt te houden (ongeveer een seconde of 5) tot het lampje gaat branden, druk daarna op OK. Nu wordt de bluetoothverbinding opnieuw gemaakt tussen de ontvanger en afstandsbediening. Ik ben benieuwd of het daarna wel lukt de ontvanger te activeren. 


Hi @Robinsimons, Welkom hier. Wat irritant zeg! Goed dat je hier aan de bel trekt. Je hebt toch echt een goed functionerende afstandsbediening nodig, om het abonnementsnummer in te voeren. Ik ben benieuwd of opnieuw koppelen een oplossing biedt. Laat je het ons weten als je dit hebt geprobeerd? 


Hoi @ChrisWissink en @Lisa 

het opnieuw koppelen middels 7 en 9 ingedrukt te houden en vervolgens op OK te klikken was de oplossing.

ik ben zo blij vandaag met KPN. Heb spijt dat we een half jaartje weg zijn geweest. Een half jaar bijna geen Internet en laat staan wifi is in deze tijd niet ondenkbaar meer.

Sinds vandaag weer terug bij het oude vertrouwde KPN

 

thanks en een hele fijne avond.


Goed om te horen, @Robinsimons! Ik heb het antwoord van Chris als oplossing gemarkeerd. Mocht je in de toekomst nog weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden. :hugging:


Reageer