Skip to main content

Wij hebben eergisteren een nieuw kastje gekregen voor de tv. Maar nu blijken onze opnames hier niet op te staan en het abonnementsnummer klopt ook niet. Hoe wijzig ik dit?

Hallo @Dennis Hollenberg,

Dit is inderdaad slordig, want deze ontvanger is niet afgemeld. Ik wil je adviseren niks in de ontvanger te wijzigen aangezien deze nog op een abonnement van een andere klant staat geregistreerd. Je kan dit zelf niet aanpassen, maar de klantenservice kan deze ontvanger weer afmelden. Bel hiervoor even 0800-0402. 
Als hun deze afgemeld hebben, dan krijg je weer een scherm waar je het abonnementsnummer en pincode moet invullen. 


goedemorgen beste. U kunt niet u abonnementsnummer veranderen.🙁


Oke ja dan is degene die ik aan de lijn had niet slim geweest want die zei gooi alle dingen er maar af wat er op staat en dit hebben we gedaan. Terug gezet naar fabrieksinstellingen maar nog niks. Nog steeds verkeerd nummer


Oke ja dan is degene die ik aan de lijn had niet slim geweest want die zei gooi alle dingen er maar af wat er op staat en dit hebben we gedaan. Terug gezet naar fabrieksinstellingen maar nog niks. Nog steeds verkeerd nummer

Aii, dan is nu een andere klant al zijn opnames kwijt. Raar dat de klantenservice dit aangeeft. Kun je anders je forumprofiel invullen met je gegevens en een seintje geven als je dit gedaan hebt? 


Gedaan


@Dennis Hollenberg Ik heb je topic even onder de aandacht gebracht van moderators om de ontvanger af te melden. 


Oke dank u en krijgen wij daar een bericht van wanneer wij ons abonnement kunnen instellen?


@Dennis Hollenberg, krijg je inderdaad een melding van. Ik ben trouwens vergeten te vragen of je het serienummer van de ontvanger waar het omgaat even in te vullen bij persoonlijke opmerkingen in de profiel pagina. Dan kunnen ze direct aan de slag.


Waar vind ik die?


Op de onderkant van de decoder 😉


Gevonden en ingevuld.


Ha @Dennis Hollenberg, welkom! Wat rot dit zeg 😞. Sorry voor de verwarring! Ik heb zojuist de ontvanger ontkoppeld. Wil je proberen of je je opnieuw aan kunt melden met jouw abonnementsnummer en pincode? Ik hoor graag of het gelukt is. 


Hij start nu op nieuw op.


Hij doet het weer👍. Bedankt voor de hulp.

Voortaan maar via het forum


Hij doet het weer👍. Bedankt voor de hulp.

Voortaan maar via het forum

Top @Dennis Hollenberg! Fijn dat je nu weer met je eigen abonnementsnummer kan kijken. 


Fijn, Dennis! :-)