Skip to main content

Jeetje mina…. wat een gedoe!!! Ik ben een nieuwe tv ontvanger aan het installeren (omgeruild)… moet mijn abonnementsnummer opgeven. Dat staat niet op de plek in mijnKPN waar het volgens dit forum zou moeten staan (alleen e-mailadres). En via mijn  instellingen op de tv kan ook niet…. want ja, die moet ik dus nog installeren… 😉

hoe kom ik uit deze ellende..snel?

ik heb net gebeld met jullie… is inmiddels opgelost! Dank

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

 

Hoi @StephdeW, welkom op het KPN forum. Sinds de update van de MijnKPN (app) zijn de itv-gegevens niet langer zichtbaar, helaas. Wanneer je bij ons de tv-ontvanger omruilt krijg je automatisch een mail met daarin de gegevens van je iTV account. Die heb je nodig voor de installatie van je tv. Zo te lezen ben je geholpen door klantenservice. Top! Dank voor de terugkoppeling :) 


Ja, erg onhandig dat het niet meer in het MijnKPN Account staat. Je kunt het alleen vinden in de decoder. Maar als je die nou net al afgegeven hebt op het postagentschap voordat je de nieuwe wilt installeren…

Oh ja, gebruik je Firefox en je hebt op tv.kpn.com ingelogd met ab.nr. / pincode dan kun je ze ook aflezen via de wachtwoordenmanager van Firefox.


Wanneer je de tv-ontvanger omwisselt ontvang je een mail van de klantenservice dat met daarin je persoonlijke iTV-accountgegevens die je nodig hebt voor de installatie  van de nieuwe ontvanger.

Oh ja, gebruik je Firefox en je hebt op tv.kpn.com ingelogd met ab.nr. / pincode dan kun je ze ook aflezen via de wachtwoordenmanager van Firefox.

Heel slim, Peter. Mocht je de mail niet meer kunnen vinden, is dat een vernuftige oplossing. Ook als je als eens eerder bent ingelogd met Chrome. Ga naar: tv.kpn.com en de wachtwoordmanager haalt zo je accountnummer naar voren:

 


Reageer