Skip to main content

Goedenavond beste mensen, morgen 30 maart is de datum dat ik kan installeren maar ook ik heb nog geen mail / sms gekregen om alles te activeren, heb klantenservice gesproken en er zou sprake zijn van een storing, de medewerker zij dat ik mijn modem wel zou kunnen activeren maar ik heb het idee dat dan ook gelijk mijn abonnement bij Ziggo wordt afgesloten,…met als gevolg dat ik geen tv kan kijken.  Hoop dat ik de juiste gegevens spoedig ontvang dan kan Ziggo de deur uit 🙂

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @RobertoHmst. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog geen abonnementsnummer hebt ontvangen. Ik heb ook zojuist geprobeerd om jouw abonnementsnummer en pincode handmatig te versturen. Helaas is dat niet gelukt. Normaal gesproken kan je via de pagina “TV pincode kwijt?” het abonnementnummer opvragen en een nieuwe pincode aanmaken. Maar daarvoor moet je al wel verbonden zijn met de ExperiaBox thuis. Uit jouw bericht hierboven begrijp ik dat dat nog niet het geval is. Ik hoop dat je zo snel mogelijk jouw abonnementsnummer ontvangt, laat je mij weten wanneer dat het geval is, Je ontvangt een sms wanneer jouw verbinding klaar is om aan te sluiten, 


Beste @Vikash , bedankt voor je bericht, ik heb inmiddels alles aan kunnen sluiten, ben begonnen met de modem daarna superwifipunten en ITV, na installatie van de modem kreeg ik het abonnementsnummer waarna ik zelf de pincode gereset heb via de site, alles draait en bedraad aangesloten 👍, bij de pré order heb ik twee TV 4k ontvangers en 200 MB contract afgesloten echter heb ik één tv ontvanger ontvangen en 100mb, ik heb met een collega gesproken en als het goed is wordt morgen 31 maart de snelheid naar 200mb aangepast en is de tweede tv ontvanger 4k onderweg, wellicht kan je dat nog even checken...bedankt vast! 


Wat goed om te lezen dat het uiteindelijk toch is gelukt. Volgens mij is het controleren van  jouw wijziging van het abonnement niet meer nodig omdat je inmiddels al een tweede ontvanger hebt aangesloten en jouw verbinding al is omgezet naar 200 Mbit/s. 😊