Skip to main content

Ik heb twee TV's. Ik dacht ik vul bij beide dezelfde abonnementsnummer in. Nu werkt er nog maar 1 TV. De andere is geblokkeerd. Ik heb een tweede abinnementsnummer, maar hoe krijg ik die in de decoder gewijzigd?

 

Groet

Thomas

Hi Thomas, welkom op het forum. 

Je dient op beide ontvangers inderdaad dezelfde gegevens in te vullen. Heb je wel 2 ontvangers binnen je abonnement actief? Anders gaat alleen 1 werken namelijk. 

Zo ja, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Dag Alex, ik heb een abonnement met twee tv ontvangers. Zodra ik 1 goed heb geïnstalleerd werkt de 2e niet meer. Ga ik de goed werkende resetten dan kan ik de 2e weer netjes installeren. Dat heb ik nu vier keer gedaan. Reslutaat: 1 tv ontvanger werkt, met de 2e kom ik niet verder.

 


Zijn ze allebei rechtstreeks met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Eentje zit op switch, de andere rechtstreeks.


Hi Thomas, welkom op het forum. 

Je dient op beide ontvangers inderdaad dezelfde gegevens in te vullen. Heb je wel 2 ontvangers binnen je abonnement actief? Anders gaat alleen 1 werken namelijk. 

Zo ja, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Zou je alsnog je gegevens willen invullen zodat ik ook mee kan kijken? 


Hallo Alex, sorry ik begreep het verkeerd. Ik heb het forumprofiel ingevuld. Groet Thomas


Dankjewel. Ik zie dat dit komt doordat er nu nog niet genoeg bandbreedte is op je adres, waardoor 2 ontvangers tegelijk niet mogelijk is. Ik zie echter ook dat er een aanpassing in gang is gezet om je om te zetten naar een snellere verbinding, met de verwachting dat dit op 12 juni rond is. Wacht dit dus even af, daarna zou dit goed moeten werken. 


Ja, dat is gisteren na het 4e gesprek wat weer meer dan een half uur duurde de oorzaak. Jammer dat KPN daar niet eerder achter kwam.


Ik moet toegeven dat dit zeker niet 4 gesprekken had moeten duren, mijn excuses voor deze onnodige tijdsverspilling. Spreek mij hier even aan mocht het in de toekomst nodig zijn, ik pak dit normaal gesproken binnen 1 dag op. :relaxed:


Het werkt nu.