Skip to main content

Ik verhuis en ga samenwonen met mensen die al kpn hebben… heb opgezegd en toch wordt er nog abonnementkosten afgeboekt … hoe kan dat?? 

Hoi @RgB. Welkom op het KPN Forum. Ik zoek graag voor je uit waarom er abonnementskosten van jouw rekeningnummer is afgeboekt. Heb je een bevestiging ontvangen waarin staat dat het abonnement wordt opgezegd?  Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Hoi @RgB. Welkom op het KPN Forum. Ik zoek graag voor je uit waarom er abonnementskosten van jouw rekeningnummer is afgeboekt. Heb je een bevestiging ontvangen waarin staat dat het abonnement wordt opgezegd?  Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb niets meer van je gehoord. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer