Skip to main content

Hoi,

Onze AC adapter is stuk (model: NBC12B120100VE pin: 236-0127036). Ik heb via allekabels.nl 2x een nieuwe besteld maar deze passen niet, ook de lokale winkel in de buurt heeft niet de juiste kabel en verwees ons daarom terug naar jullie.

kunnen jullie mij verder helpen?

 

groet,

 

Remi van Bussel

Voor welk apparaat ?

 

Hier een eerder onderwerp over een voeding :

 


Voor de tv ontvanger, dus de KPN box


Hoi @Pippivanduijn ,

Dat is de adapter van de Arris VIP5202.Een moderator kan kosteloos een nieuwe opsturen.Wil je je profiel invullen?

Trouwens, je hebt je apparatuur in bruikleen.Als daar iets stuk aan is (bv. de adapter) kan je altijd via KPN kosteloos een nieuwe krijgen.Je hoeft dus zelf niks te kopen.


Hoi, 

 

Ik heb mijn profiel ingevuld, echter weet ik niet wat het type modem en type tv ontvanger is..


Top!

Je tv ontvanger is in ieder geval de VIP5202.Het modem type kan je zien als je deze tool doorneemt, echter is dat niet van belang om te weten voor een nieuwe adapter voor je tv ontvanger.


Okee. Dan is mijn profiel verder juist ingevuld!

 


Hoi, 

 

Wordt de kabel opgestuurd of moet ik er nog iets meer voor doen? 


Hoi @Pippivanduijn ,

Je hoeft niks meer te doen, een moderator komt vanzelf langs.Maar het duurt wel vrij lang inderdaad…

 


@Pippivanduijn , het is druk op het forum waardoor een reactie van de moderators soms 3-4 dagen kan duren. Je kan ook (sneller) bellen met KPN klantenservice op 0800-0402. 


Oké super, dan zie ik heb vanzelf verschijnen!


Hallo @Pippivanduijn, nieuwe stroomadapter komt jouw kant op. Je ontvangt ter bevestiging nog een sms met alle info. 


@Jeroen_dB  

Hello Jeroen, i have the same problem.

Is it possible to order one power adapter too (model: NBC12B120100VE pin: 236-0127036) ? 

 

Thanks

Jeremy


A new one is coming your way @ISRA defective 


@Jeroen_dB  thanks so much !


@Jeroen_dB

 

Hello Jeroen,

today i have received the package from KPN ... but it is a remote ! not a power adapter ..

 

 

What i am looking for is this : 

 

thank you


The correct power adapter will come. I just asked to send the right equipment. 


@Jeroen_dB , indeed i managed to get one at the KPN store in Rotterdam ..

thanks for you help !


Goede dag mij adapter van mijn tv ontvanger is stuk geeft geen stroom meer door 

Het gaat om de Arcadyan HMB2260 tv ontvanger

Zou ik een nieuwe kunnen krijgen of een nieuwe ontvanger alvast bedankt 


Nieuwe stroomadapter komt jouw kant op @Henk m. Alle info ontvang je nog per sms. 


Goededag,

Is het mogelijk een nieuwe adapter te bestellen:

model: NBC12B120100VE pin: 236-0127036

Hoor het graag.

 


Hallo @A.J.S., je kunt op 2 manieren een nieuwe stroomadapter bestellen:

1: Door te bellen met het gratis nummer van de klantenservice: 0800-0402. Een medewerker zal dan een nieuwe voor je bestellen
2: Via het forum. Vul dan jouw forumprofiel in en geef even in het topic een seintje. 


Hoi ik zit met hetzelfde probleem,

Ik heb net zelf geprobeerd om te bellen voor dit probleem, alleen krijg ik hiervoor niemand aan de lijn en wordt ik gelijk via een link doorgestuurd voor iets wat ik totaal niet nodig heb.. zouden jullie er ook een voor mij kunnen opsturen? Alvast bedankt! 


Dat is zeker mogelijk @Soesie93. Kan doormiddel van een telefoontje naar de klantenservice op het gratis nummer 0800-0402. Via het forum kan het ook, vul dan jouw forumprofiel in en geef hier in het topic even een seintje.