Skip to main content

Mijn zoon is gestruikeld over de voedingskabel van de wifiversterker. AC Adapter WB-18R12FG   12 Volt-1,5 Ampere.

Ik kan echter nergens vinden welke DC-adapter ik nodig heb.

Er is geen info vindbaar op jullie website.

Welke maat adapter heb ik nodig ?

Ik zocht met het nummer en vond dit :

https://forum.kpn.com/internet-9/welke-adapter-moet-ik-bestellen-522385


Hallo @Hans van der Logt! Welkom op ons Forum en bedankt voor je vraag. Excuses voor de late reactie. Het is hier erg druk. Dat kan natuurlijk gebeuren. Hopelijk zijn er geen gewonden gevallen! :head_bandage: 
Ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt opgenomen. Een SuperWifi adapter hebben wij niet op voorraad helaas. Ik ga ervan uit dat het gelukt is om een nieuwe adapter te bestellen. :thumbsup:


Ik heb vanmiddag contact gehad met een servicemedewerker die mij een nieuwe adapater gaat toesturen.  Dat was wel een hele vervelende proces. Ik heb hierover ook een officiele klacht ingediend. Met name de manier waarop ik behandeld ben door de medewerkster van de KPN winkel in Heerlen was heel onprettig.


Oh, dat meen je niet @Hans van der Logt. Goed dat je een klacht hebt ingediend. Mijn collega's nemen spoedig contact met je op. Meestal binnen 3 werkdagen. 
Ik ben benieuwd hoe er en nieuwe adapter is toegestuurd (dit wil ik ook kunnen:wink: ).  

Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag. 

 


Ik heb contact gehad met jullie over een defecte voeding voor mijn super wifi punt. Jullie zouden een nieuwe voedingskabel toesturen. Dat is 10 dagen geleden en ik heb nog niks gehoord.

Mijn kinderen hebben last met de verbinding met school. Wanneer kan ik de voedingskabel verwachten ?

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic