Skip to main content

goedenavond

 

ik wou net mijn tv aan doen nu staat er dat mijn account geblokkeerd is en dat ik contact moet opnemen met kpn? geen idee waarom ik geblokkeerd ben

Gebruikt u de tv ontvanger of de app op de tv?


ik gebruik de tv ontvanger


ik gebruik de tv ontvanger

Ok. Heeft u meerdere ontvangers? Werken die andere ontvangers nog wel? Welk merk ontvanger heeft u?


Hallo @Maaikehille 

Als je die melding krijgt dan vermoed ik dat jouw TV account tijdelijk is gedeactiveerd. In dat geval zal contact opnemen met de servicedesk de enige optie zijn om te achterhalen waarom dit is gebeurd.

Ik denk dat de snelste optie om duidelijkheid te krijgen zal zijn om te bellen met KPN: 08000402


ik had gebelt moet blijkbaar aansluitingskosten betalen fijn dat ze dat ook even vermelden (niet dus) maar linkje voor betaling doet het niet eens


Hoi @Maaikehille, welkom op het forum!

Werkt de tv inmiddels wel weer of heb je nog steeds deze foutmelding? Mocht het nog niet zijn opgelost, dan kun je - zoals @Jeroen-bart Engelen ook aangeeft - het beste even bellen naar de klantenservice via 0800 0402 (gratis). Zou je dat nog eens willen proberen en laat je dan weten wat daar uit is gekomen? 


ik had al gebelt naar dat nummer maar kreeg een computer aan de lijn die stuurde mij een smsje met een link dat ik moest betalen alleen die link doet het niet 

 

 


Het is dus nog niet opgelost en je krijgt de melding nog steeds op je tv? Heb je de tv-ontvanger al eens een reset gegeven? 

Helpt dat niet? Zou je dan de volgende gegevens in je forumprofiel willen invullen zodat ik met je mee kan kijken: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum v.d. contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN? Geef je hier een seintje zodra je jouw profiel hebt ingevuld?


hij doet het opeens weer haha had ook al contact gezocht via de chat


Goed om te horen dat het weer werkt! Gelukkig maar. :blush: Fijne dag verder gewenst!