Skip to main content

Geachte heer, mevrouw,

 

Mijn vader is op 22-11-2019 overleden. Wij hebben inmiddels het abonnement van KPN beëindigd  en de producten retour verzonden.  Nu willen wij graag het verzoek indienen om het Mijn KPN account te verwijderen. Kunt u het verzoek zo spoedig mogelijk afhandelen? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

 

J.W. Kapma (zoon van overledene W, Kapma)

Allereerst gecondoleerd met het verlies.

 

Je kan dit per chat doen, zie hier. (en scrol na beneden).

Of telefonisch. 0800 0402

Of wacht even op een moderator.

 


Goedemorgen @W. Kapma, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht.

Allereerst nog gecondoleerd met het verlies. Begrijpelijk dat je een aantal dingen wil regelen hiervoor. Wanneer MijnKPN 6 maanden niet gebruikt wordt, wordt die KPN ID inlog sowieso verwijderd. Indien dat eerder moet gebeuren, dan kan ik een verzoek doen om het te verwijderen. Indien je daarvoor wil gaan, vul dan even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer van het opgezegde abonnement en onder welk e-mailadres de inlog plaatsvond. Is het aanvullen gelukt? Geef dan even een seintje in dit topic, dan help ik je graag verder!


Goedenavond @Susan_ ,

Het aanvullen van de gevraagde gegevens op het Forum profiel is gelukt. Ik hoop dat u ons verder kunt helpen. Alvast bedankt.


@W. Kapma top bedankt! Ik heb het doorgegeven. Ik verwacht volgende week hier een reactie op dat het gelukt is :blush:


Goedemorgen @W. Kapma, ik krijg net reactie dat het account is verwijderd.
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


goedemiddag,

 

KPN ik zou graag willen dat u mijn account verwijderd.

ik heb geen abonnoment bij jullie,

dus ik zou graag willen dat u dit account verwijderd.

 

Mvg

 

Martinus


@martinus22 ik heb het verzoek voor je ingediend!


hallo ik wil graag het hele account verwijderen. Mijn kpn account en van het forum