Skip to main content
Beantwoord

Accuweather app op tv-ontvanger werk niet

• February 16, 2023
  • 6 reacties
  • 110 keer bekeken

wesleybouwhuis
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Sinds en tijdje doet accuweather het niet meer op mijn tv ontvanger wat heel raar is want op en oude Samsung uit 2012 doet accuweather het nog wel gewoon is dit en bug ? 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Motorolafan96 ,

Heb je toevallig een tijdje terug een nieuw modem in gebruik genomen? 

Ooit had iemand anders ook problemen met deze app en toen lag het aan de locatie: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 17, 2023

Hallo @Motorolafan96 ,

Ooit had iemand anders ook problemen met deze app en toen lag het aan de locatie: 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Motorolafan96, heb je al eens geprobeerd de tv-ontvanger "een frisse start" te geven? 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • February 22, 2023

ik woon in amsterdam en heb het zelfde probleem sinds een paar weken , ik heb de modem en tuner opnieuw opgestart ( frisse start gedaan ) maar niets helpt, ik denk dat het probleem bij kpn zit.

wesleybouwhuis
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Hallo @Motorolafan96 ,

Nee dat niet ps sorry dat ik nu pas reageer 

wesleybouwhuis
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

ik woon in amsterdam en heb het zelfde probleem sinds een paar weken , ik heb de modem en tuner opnieuw opgestart ( frisse start gedaan ) maar niets helpt, ik denk dat het probleem bij kpn zit.

Oke dat zou kunnen het is alleen jammer 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi @Motorolafan96, probeer de frisse start eens, dat helpt in veel gevallen goed:

Hallo @Motorolafan96, heb je al eens geprobeerd de tv-ontvanger "een frisse start" te geven?