Je hebt helemaal gelijk
Bij Ziggo-sport weet ik het niet, dat heb ik niet, maar bij Fox-sport is het achtergrondgeluid inderdaad veel te hard, het overstemd de commentator.
Maar KPN geeft het alleen maar door zoals ze het aangevoerd krijgen, misschien dat de KPN daarover kan klagen?
Overigens kan het ook een eenmalige kwestie zijn, dat weet ik natuurlijk niet.
In het vorig seizoen was het n.l. wel goed.
Overigens is het inmiddels 0-3 voor Heerenveen.
Fryslân boppe
Maarja, hier 4 X 100 watt en de center (ook 100 watt) doet ook nog beetje mee. Instelling Extended Stereo. Supergeluid.
Ongelooflijk dat jullie Foxsport de schuld afschrijft naar KPNÂ
wel erg makkelijk luitjes.Â
Het geluid is zo slecht dat je het commentaar tijdens de wedstrijd van de commentator niet kunt horen boven de achtergrond geluiden uit het stadion.Â
Doe er aub wat aan!!
ik heb psv-Feijenoord er inmiddels afgezet.Â
2e helft is niet te verstaan.!!
Bedoel je dat je het ongelooflijk vindt dat KPN de schuld geeft aan Foxsport?Â
Foxsport is ook de partij die het signaal aanlevert en KPN zet het alleen maar door. Dus inderdaad ligt de schuld bij Foxsport.
Edit: (N.a.v. het bericht van collegaÂ
Kan ook aan jouw eigen hardware liggen. Bij de 4k-decoder heb je bij geluidsinstellingen ergens een instelling dat je het aantal db kunt verlagen, misschien heb je daar wat aan?
wel erg makkelijk luitjes.Â
Het geluid is zo slecht dat je het commentaar tijdens de wedstrijd van de commentator niet kunt horen boven de achtergrond geluiden uit het stadion.Â
Doe er aub wat aan!!
ik heb psv-Feijenoord er inmiddels afgezet.Â
2e helft is niet te verstaan.!!
Hier klinkt PSV Feijenoord prima. Commentator zeer goed te verstaan. Zal wel te maken hebben met de Dolby surround instellingen van de versterker. De enigste reden dat ik dit uitzet is omdat het niet mijn clubs zijn.
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.