Skip to main content

Ik lees hier een bericht al van een jaar oud.

dit probleem is nog steeds hetzelfde.

de sportcommentator isgewoon niet te verstaan, laat staan bv. Radioverkeer  bij de F1. 
de achtergrondgeluiden (motorgeluiden) overstemmen gewoon alles.

 

bij voetbalwedstrijden is het al niet anders.  
genieten bij sportuitzendingen is er gewoon niet meer bij.

Kan je wat meer informatie geven over de aansluiting van de tuner op je tv?


Ik heb alleen een HDMI kabel aangesloten


Probeer deze eens:

MENU-INSTELLINGEN-GELUID-HDMI-GELUIDSPRIORITEIT

Kijk even wat je hier in kan veranderen


Ja, ik ervaar dat ook. Was eigenlijk best blij dat dat publiek er niet was/is bij bv voetbal. Wat betreft het geluid; niet wat betreft sfeer en beleving want dat is nu nogal matig.

Maar dat nep-publiek, wat al erg genoeg is, wordt er door de sportzenders en andere kanalen vaak ook nog eens wat te hard onder gezet.

Overigens: waarom meldt je dat hier? KPN kan daar niks aan doen. Hooguit aan de zenders doorgeven.


Ik heb geen menu-instellingen enz.

kijk via een A5M. En kan niets instellen, ook niet in het menu van mijn tv
 

ook bij voetbal dat idiote „zogenaamde“ publiek. Geen verstand. 


Wat is een A5M , @Sq5 ?

Als ik zoek op google kom ik op een …. jachtvliegtuig. Oh oeps. Pas pag. 2.

Een Amiko IPTV settopbox. Dan heb je ook helemaal geen tv-abonnement bij KPN. Want die heeft die box helemaal niet. Je kijkt dan via een andere provider die de tv-dienst via KPN Wholesale afneemt.

Verder zijn het de zenders zelf die dat geluid zo uitzenden, via andere providers is het hetzelfde. Dan kan je het beter bij ESPN danwel Ziggo Sport vragen.

PeterG schreef:

Maar dat nep-publiek, wat al erg genoeg is, wordt er door de sportzenders en andere kanalen vaak ook nog eens wat te hard onder gezet.

Overigens: waarom meldt je dat hier? KPN kan daar niks aan doen. Hooguit aan de zenders doorgeven.