Skip to main content
Gis ter beloofd 3 maanden Netflix gratis en vandaag bestaat het niet dat dat beloofd is



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board



Hallo @Rob1445 Als ik het goed begrijp heb je je abonnement willen verlengen, waarbij je verteld werd dat je kon profiteren van de actie met Netflix. In de chat -waarvan je hier de screenshots post- wordt uitgelegd dat dit helaas niet kan. De collega die je op de chat sprak heeft inderdaad gelijk: de actie is bedoeld voor nieuwe klanten en niet als je je abonnement verlengd, ben ik bang 😞
Dat er een fout is gemaakt oké, maar zet die dan recht, de eerste verkoper heeft mij gemeld dat ik 3 maanden kreeg, die 2de zei mij dat dit niet kan, zonder ook maar een manier van rechtvaardigheid was het nee kan niet. En daar ben ik kwaad over, helemaal omdat je voor 240 euro diensten van ze afneemt tv, internet en mobiele abonemente voor het gezin. Maar goed er zijn blijkbaar andere aanbieders die me wel als klant waarderen.
De eerste collega heeft je dan inderdaad verkeerde informatie gegeven. Ik snap dat je er kwaad over bent, maar de tweede collega had wat dat betreft wel gelijk. Het is ook niet dat hij, ik of wie dan ook je die korting niet gunt, maar ik kan 'm simpelweg niet verlenen. Ik zou het uiteraard erg jammer vinden als dat voor jou de reden is om je abonnement op te zeggen, maar ik kan er qua antwoord helaas niets anders van maken.
Vvanmorgen gebeld door kpn medewerkster, kan maar 1 ding zeggen mijn complimenten hoe deze dame de problemen heeft opgelost.

Wil na deze oplossing dan ook niet meer overstappen
Hallo @Rob1445 Fijn dat je nog even terugkomt en mooi dat je een collega hebt getroffen die je zo goed heeft geholpen. Goed om te horen!

Reageer