Skip to main content

Hoi, kreeg vorige week een mail over het kiezen een extra zenderpakket, gratis voor twee maanden. Heb dit geactiveerd maar nu werd er ineens 36 euro meer afgerekend op m’n factuur.. heb dit laten storneren want er gaat iets niet goed hier.

Vervelend en apart dat er geen contactformulier te vinden is op de site. Heb ook veel modemproblemen, ondanks fact resets en spelen met instellingen blijven apparaten wifi verliezen, modem start ook veel uit zichzelf op of verliest verbinding.

36 euro méér???

Dan heb je álle zenderpakketten ofzo, want anders haal je dat niet eens.

Welke pakketten heb je genomen? Niet alle vallen onder de actie. En hoe? De actie is alleen als je ze via MijnKPN activeert; niet via de decoder. (een moderator zal dat laatste overigens dan wel vergoeden)

Deze pakketten vallen onder de actie, je kunt er dan één kiezen met korting:
Ziggo Sport (niet gratis maar half geld)
Fox Sports
Duits 
Hindi
Turks


Oops.. beste antwoord geklikt.. nou ja whatever.

Thanks for je reply iig, geen idee, heb maar een enkel pakket gekozen conform de actie in de email.

Gewoon via de website geactiveerd zoals in de mail voorgeschreven werd.

 

Groet, Nick


Nou, heb gemeld dat het ten onrechte op beantwoord staat.

Verder wil ik je vragen om alvast je profiel hier in te vullen met je gegevens voor de KPN moderator die hier komt. Dan kan en mag deze gelijk in je administratie/instellingen meekijken zodra er hier een komt. (kan enkele dagen duren i.v.m. de drukte).

In je profiel staan de gegevens afgeschermd voor de rest van de wereld.


Dank je wel Peter. Ga ik doen. Ik zie dat er misschien maar tien euro teveel is afgeschreven maar ik begrijp niet helemaal wat men in de factuur gedaan heeft dus als iemand nog contact op kan nemen zou dat fijn zijn.


Hallo @Nick222, welkom op ons forum!

Bedankt dat je gelijk jouw forumprofiel hebt ingevuld op aanraden van @PeterG, daarmee kon ik gelijk aan de slag. Ik vermoed dat de e-mail die je hebt ontvangen over de Black Friday deals ging. Klopt dat? Hiermee kreeg je de mogelijkheid om bepaalde zenderpakket gratis drie maanden te proberen. Ik zie dat jij op 19 november een zenderpakket hebt aangezet. Dit zenderpakket viel alleen niet onder de actie. Het klopt dus dat er kosten in rekening zijn gebracht voor dit zenderpakket. De kosten van dit zenderpakket zijn met terugwerkende kracht vanaf 19 november berekend op de factuur van november. De overige extra kosten komen door het gebruik van jouw telefoon (€ 1,63) en herinneringskosten bij een achterstallige betaling (€ 20,00). Op pagina twee van de factuur vind je een specificatie van de kosten. De factuur kun je downloaden via MijnKPN. Hopelijk heb ik je zo meer duidelijkheid kunnen verschaffen.