Skip to main content

Ik ben ingelogd met mijnkpn, en er staat toch echt dat ik activatiekosten moet betalen... 

*admin: eigen topic voor je aangemaakt

Waarom moet ik activatiekosten betalen bij verlenging als ik al klant ben

Verlengen doe je door in te loggen op MijnKPN. Daar kun je op verlengen kiezen. Als je het niet via MijnKPN doet, maar via de homepage, dan sluit je dus een nieuw abonnement af.


@Jjjjjjjjj Heb je de reactie van Nick83 gelezen? Als je je abonnement verlengd, hoef je uiteraard geen activatiekosten te betalen. :blush:


Wat gek @Jjjjjjjjj. Als ik naar MijnKPN ga, mijn nummer selecteer en op ‘verleng’ druk, dan wordt ik naar de site gestuurd. 

Ik moet daar mijn 06-nummer invullen voor mijn verlengaanbod. Ik ontvang een code per sms. Vul die in op de site en kan een abonnement selecteren naar keuze. Als ik bij de prijs kijk zie ik geen activatiekosten.

Als je wil, kan ik de bestelling voor je plaatsen? Kun je aangeven welk abonnement (met eventueel toestel) je wilt bestellen?

Kun je daarnaast je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig ter verificatie. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Hoor graag van je! 

 

 


@Jjjjjjjjj Ik heb trouwens net getest met mobiel! Volgens mij gaat het bij jou om het Thuis abonnement. Dit maakt verder niet uit. Als ik de benodigde gegevens heb en weet welk abonnement je wenst, kan ik het alsnog voor je in orde maken. 


Gaat om internet idd

Kijk eerst even of elders interessanter is

Dank je wel