Skip to main content
Beantwoord

Activatiekosten toch in rekening gebracht na afspraak

  • July 27, 2020
  • 4 reacties
  • 502 keer bekeken

Twee weken geleden heb ik telefonisch een abonnement afgesloten voor TV en internet. Hierbij werd ik erg vriendelijk geholpen door een behulpzame medewerkster. Ze gaf aan dat de activitatiekosten van het abonnement gecrediteerd konden worden, omdat ik het abonnement telefonisch afsloot. Op de bestelbevestiging zouden deze wel nog worden vermeld (dit kon ze niet aanpassen), maar ze zouden uiteindelijk niet gefactureerd worden. Nu krijg ik de eerste factuur binnen en hierop staan de activatiekosten van €25 tóch vermeld.

Worden deze uiteindelijk niet afgeschreven, of is er hier iets mis gegaan?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Gulins2008, welkom! Ik zie dat je niet wilde wachten op mij (volledig terecht ;-)) en dat je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad hebt. Goed om te zien dat de kosten alsnog gecrediteerd worden. Excuses voor het ongemak!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Gulins2008 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit voor jou nakijken, het is wel erg druk op het Forum. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 27, 2020

Beste @Gulins2008 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit voor jou nakijken, het is wel erg druk op het Forum. 

Hoi Dennis,

Ik heb mijn forumprofiel aangevuld. Ben benieuwd naar een reactie! 🙂


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Gulins2008 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit voor jou nakijken, het is wel erg druk op het Forum. 

Hoi Dennis,

Ik heb mijn forumprofiel aangevuld. Ben benieuwd naar een reactie! 🙂

Dat zal wel goed komen. :wink:


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 2, 2020

Beste @Gulins2008, welkom! Ik zie dat je niet wilde wachten op mij (volledig terecht ;-)) en dat je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad hebt. Goed om te zien dat de kosten alsnog gecrediteerd worden. Excuses voor het ongemak!