Skip to main content

Beste, 

 

sinds 8juni probeer ik Disney+ te activeren. Waarom moet ik €10,99 betalen terwijl er bij de kleine lettertjes staat dat ik €0,01 moet betalen?

 

 

 

Het kost gewoon 10,99 per maand, maar er wordt eenmalig 1 cent afgeschreven om je rekeningnummer te verifiëren.


Dat begrijp ik, maar dan hoort er bij IDeal €0,01 te staan en geen €10,99. 
 


Die € 0,01 is alleen van toepassing als u het de eerste maand gratis krijgt. Dat krijgt u kennelijk niet. U moet meteen betalen. 

Maar eigenlijk zou u die vraag aan Disney moeten stellen. Niet hier op het KPN forum.


Dank voor je reactie. 
Ik stel de vraag hier op het KPN forum omdat het een 3 maanden gratis actie betreft. 
 

Maar goed, denk dat ik de hoop maar moet opgeven. 


Ik stel de vraag hier op het KPN forum omdat het een 3 maanden gratis actie betreft. 

Dan doet u iets verkeerd. Want dan hoort u dit scherm überhaupt helemaal nooit te zien. Heeft u netjes op de link in de mail geklikt die u gekregen heeft?


Zoals @Nick83 zegt, als het via KPN loopt hoort u dit scherm niet te krijgen.

Als u via mijn KPN Disney+ afsluit krijgt een e-mail met een activatie link.

Ideal via KPN komt niet voor, dit gaat elke maant via uw factuur.


De bewuste email:

 


Die 3 maanden gratis Disney+ actie is toch al lang niet meer?


@Nick83 dank voor je reactie. In de mail van kpn kan je het activeren, daarop heb ik geklikt. In mijn optiek doe ik het juiste. 
 

@j3roentje klopt, dit betreft nog een actie van juni. Tot op heden is het me niet gelukt. 
gisteren nogmaals een poging gewaagd maar helaas. 
 

Dank jullie allen voor de moeite, ik laat het voor wat het is. 


Beste @Kraan80 

 

Ik begrijp iets niet.

Als ik jouw start topic bekijkt, heb ik het idee dat je het via Disney+ zelf hebt afgenomen en niet via KPN.

KPN schrijft zo wie zo geen € 0,01 cent af.

 

En Disney+ geeft, als ik het goed heb, geen gratis maand meer.

 

U had via MIJNKPN Disney+ moeten afsluiten.

Heeft u al aan Disney+ betaald?

 

Zo niet, ga dan naar deze link van KPN.

Ik zie dat er momenteel geen actie loopt bij KPN.

 

Als je wel betaald hebt, ga dan naar de site van Disney+ en geef in wachtwoord vergeten.

 


@Nick83 dank voor je reactie. In de mail van kpn kan je het activeren, daarop heb ik geklikt. In mijn optiek doe ik het juiste. 
 

@j3roentje klopt, dit betreft nog een actie van juni. Tot op heden is het me niet gelukt. 
gisteren nogmaals een poging gewaagd maar helaas. 
 

Dank jullie allen voor de moeite, ik laat het voor wat het is. 

Waar open je de link? Probeer het eens op een computer of laptop, desnoods in verschillende browsers.


Beste @Kraan80 

 

Ik begrijp iets niet.

Als ik jouw start topic bekijkt, heb ik het idee dat je het via Disney+ zelf hebt afgenomen en niet via KPN.

KPN schrijft zo wie zo geen € 0,01 cent af.

 

En Disney+ geeft, als ik het goed heb, geen gratis maand meer.

 

U had via MIJNKPN Disney+ moeten afsluiten.

Heeft u al aan Disney+ betaald?

 

Zo niet, ga dan naar deze link van KPN.

Ik zie dat er momenteel geen actie loopt bij KPN.

 

Als je wel betaald hebt, ga dan naar de site van Disney+ en geef in wachtwoord vergeten.

 

Beste @joop2011 

Ik heb disney+ via mijnkpn “afgesloten". Begin juni een gratis actie van 3 maanden. Heb ook een activatiemail ontvangen, erop geklikt want daar staat het volgende in omschreven: 

je activeert Disney+ heel eenvoudig via ons stappenplan. Hiermee maak je meteen een account aan bij Disney+ als je dat nog niet hebt. Klik hieronder op activeren en volg de stappen. 

 

Stappen gevolgd, “activeer disney+". Hierna loop ik vast, moet ik dus € 10,99 betalen en geen € 0,01. 

Als jij zegt dat het niet klopt, dan zou de beschrijving niet kloppen. 

Ik heb nog niets betaald, want het betrof een gratis actie. 


@Nick83 dank voor je reactie. In de mail van kpn kan je het activeren, daarop heb ik geklikt. In mijn optiek doe ik het juiste. 
 

@j3roentje klopt, dit betreft nog een actie van juni. Tot op heden is het me niet gelukt. 
gisteren nogmaals een poging gewaagd maar helaas. 
 

Dank jullie allen voor de moeite, ik laat het voor wat het is. 

Waar open je de link? Probeer het eens op een computer of laptop, desnoods in verschillende browsers.

Op de telefoon geopend, naderhand via een tablet en ook via verschillende browsers. Het lukt gewoon niet. 

 


@Kraan80

 

Via deze link kan je Disney+ activeren.

volg de stappen.😉

 

Je moet ook via MIJNKPN inloggen, als het goed is, geeft hij dat ook aan.


Reageer