Skip to main content
Sinds vandaag KPN. Ik maak een zenderlijst zoals in de instructie wordt uitgelegd. ik vul een zenderlijst naam in, maar ik kan deze zenderlijst niet activeren, zoals staat omschreven. Hoe kan ik dit dan wel doen?

Heb de box uitgezet. Dacht misschien helpt dit, maar nu kan ik de lijst via het blauwe optie knopje ook niet selecteren omdat er niets staat.



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid



Hallo Djazm. Het eerste waar ik aan denk: Ben je wel na het invullen van de naam naar OK gegaan (onderin het schermpje) om te bevestigen? Vervolgens dien je dan na het kiezen van de zenders de zenderlijst te bewaren.

Ik hoop dat het je alsnog lukt!
Hoi Sandra10. Ik heb alle stappen doorlopen die omschreven staan in de help van KPN. Dus ook na het invullen van de naam op OK gedrukt. Daarna de zenderlijst bewaard. Op de een of andere manier onthoudt het systeem het niet en krijg ik gewoon alle zenders te zien.

Als ik de bewaarde zenderlijst daarna selecteer zie ik de zenders wel aangevinkt staan, maar bij tv kijken zijn alle (en dan ook alle) zenders er weer. En niet mijn selectie. Ook uit uitzetten van de box, zowel via de afstandsbediening of op het knopje aan de achter op de box heeft geen nut. Het activeren van de zenderlijst wat wel in de help staat heb ik er niet bij staan.
Je kan de aangemaakte zenderlijst dus wel terugzien als je weer bij de instellingen kijkt?

En als je de tv op een zender hebt staan of in de tvgids zit en dan op de blauwe knop drukt? Wat zie je dan als je voor de optie Andere zenderlijst kiest? Daar zou je een aangemaakte zenderlijst gewoon moeten kunnen kiezen naast de optie Alle zenders.
Hoi @Djazm, Welkom op het forum. Ik lees dat @Sandra10 je al op weg probeert te helpen. Heb je nog iets gedaan n.a.v. haar laatste reactie? Mocht het nog niet werken, zou je dan je tv-ontvanger willen resetten? Hoe je dat doet kun je lezen in dit topic. Als je de ontvanger hebt gereset, kun je dan proberen om een nieuwe zenderlijst aan te maken? Hopelijk lukt het dan!
Als je in het menu een zenderlijst gemaakt hebt moet je nog het volgende doen om van "alle zenders" naar je zenderlijst te switchen.



Druk tijdens gewoon tv kijken op de blauwe knop (dus niet eerst op de menuknop). Selecteer in het menu-tje wat dán verschijnt "andere zenderlijst" om te switchen tussen je gemaakte lijsten.
Hoi Sandra10, Marina en PeterG, het is gelukt. Dank jullie wel voor de hulp.
@Djazm, Goed om te lezen dat het je inmiddels gelukt is. Fijn! Mocht je in de toekomst nog eens een vraag hebben, zien we je graag weer terug op het forum. 🙂

Reageer