Skip to main content

Door een brief van de Kpn werd ik op de hoogte gesteld, dat ik door omstandigheden het Fox Sport Pakket zal krijgen. Weet iemand hoe lang het duurt dat een dergelijk pakket geactiveerd wordt?

ze weten zelf niet hoe lang het kan duren  er is geen datum  bekend want dan moeten ze werken


Heb je deze brief gekregen? Dan kun je het Fox Sport pakket ook zelf aanzetten via het tv-menu.

 

61497626-0260-4ff3-9ebe-32585291949a.jpg

 

 

 


Ja ik heb deze brief ontvangen.

ik heb geprobeerd de zenderlijst  aan te passen, door fox sport toe te voegen maar dit is niet gelukt.


Vul dan even jouw volledige forumprofiel. Dan kan een moderator voor jou wellicht wat regelen. 


Hi @madhouse61, welkom op het Forum!

Het zou inderdaad via de tv-ontvanger moeten lukken.. Maar uit je reactie begrijp ik dat dit nog niet gelukt is. Ik kijk dan graag even met je mee! Wil je jouw Forum profiel aanvullen met in ieder geval je naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s) en mij een seintje willen geven als dit gelukt is? 


Dag Susan ik heb mijn profiel aangepast .


@madhouse61

 

Is het aanzetten van het F0X-pakket inmiddels al gelukt via het TV-menu? 

 


Nee het werkt nog steeds niet. Ik heb de ontvanger gereset en heb het profiel ingevuld, maar nog steeds geen verbetering. Ik denk dat deze brief in de categorie "blij maken met een dode mus" valt. Niet verwacht dat dit mogelijk is bij de KPN. 


Ik heb nu Fox Sports 1 op kanaal 14, de rest is nog steeds buiten werking, beetje jammer van de KPN ik hoop dat ze alsnog hun  belofte nakomen.


@madhouse61, klopt inderdaad! Ik had jouw gegevens doorgespeeld naar de achterliggende afdeling, omdat het nog niet geregeld is. Zij gaan er morgen bij mij op terugkomen! 


Gelukkig is Feyenoord vandaag op Fox 1, maar bedankt voor de info.


Ik heb nu Fox Sports 1 op kanaal 14, de rest is nog steeds buiten werking, beetje jammer van de KPN ik hoop dat ze alsnog hun  belofte nakomen.

We zijn weer twee dagen verder. Is het al voor elkaar? 

 


Ik heb net de ontvanger opnieuw opgestart en yes hij heeft nu de 6 kanalen ingeschakeld dus probleem opgelost.


Top, ook weer voor elkaar dus…. :ok_hand_tone3:


Dit is fijn om te lezen. 🙂 Je weet ons te vinden mocht het nodig zijn. 


Reageer