Skip to main content
Beantwoord

Activeren pakket

• November 5, 2019
  • 15 reacties
  • 212 keer bekeken

Door een brief van de Kpn werd ik op de hoogte gesteld, dat ik door omstandigheden het Fox Sport Pakket zal krijgen. Weet iemand hoe lang het duurt dat een dergelijk pakket geactiveerd wordt?

Beste antwoord door madhouse61

Ik heb net de ontvanger opnieuw opgestart en yes hij heeft nu de 6 kanalen ingeschakeld dus probleem opgelost.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

• November 5, 2019

ze weten zelf niet hoe lang het kan duren  er is geen datum  bekend want dan moeten ze werken

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 5, 2019

Heb je deze brief gekregen? Dan kun je het Fox Sport pakket ook zelf aanzetten via het tv-menu.

61497626-0260-4ff3-9ebe-32585291949a.jpg

• Auteur
  • Topper
  • November 5, 2019

Ja ik heb deze brief ontvangen.

ik heb geprobeerd de zenderlijst  aan te passen, door fox sport toe te voegen maar dit is niet gelukt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 5, 2019

Vul dan even jouw volledige forumprofiel. Dan kan een moderator voor jou wellicht wat regelen. 

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • November 5, 2019

Hi @madhouse61, welkom op het Forum!

Het zou inderdaad via de tv-ontvanger moeten lukken.. Maar uit je reactie begrijp ik dat dit nog niet gelukt is. Ik kijk dan graag even met je mee! Wil je jouw Forum profiel aanvullen met in ieder geval je naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s) en mij een seintje willen geven als dit gelukt is? 

• Auteur
  • Topper
  • November 5, 2019

Dag Susan ik heb mijn profiel aangepast .

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 7, 2019

@madhouse61

Is het aanzetten van het F0X-pakket inmiddels al gelukt via het TV-menu? 

• Auteur
  • Topper
  • November 8, 2019

Nee het werkt nog steeds niet. Ik heb de ontvanger gereset en heb het profiel ingevuld, maar nog steeds geen verbetering. Ik denk dat deze brief in de categorie "blij maken met een dode mus" valt. Niet verwacht dat dit mogelijk is bij de KPN. 

• Auteur
  • Topper
  • November 9, 2019

Ik heb nu Fox Sports 1 op kanaal 14, de rest is nog steeds buiten werking, beetje jammer van de KPN ik hoop dat ze alsnog hun  belofte nakomen.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • November 10, 2019

@madhouse61, klopt inderdaad! Ik had jouw gegevens doorgespeeld naar de achterliggende afdeling, omdat het nog niet geregeld is. Zij gaan er morgen bij mij op terugkomen! 

• Auteur
  • Topper
  • November 10, 2019

Gelukkig is Feyenoord vandaag op Fox 1, maar bedankt voor de info.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 11, 2019

Ik heb nu Fox Sports 1 op kanaal 14, de rest is nog steeds buiten werking, beetje jammer van de KPN ik hoop dat ze alsnog hun  belofte nakomen.

We zijn weer twee dagen verder. Is het al voor elkaar? 

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • November 11, 2019

Ik heb net de ontvanger opnieuw opgestart en yes hij heeft nu de 6 kanalen ingeschakeld dus probleem opgelost.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 11, 2019

Top, ook weer voor elkaar dus…. :ok_hand_tone3:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 12, 2019

Dit is fijn om te lezen. :) Je weet ons te vinden mocht het nodig zijn.Â