Skip to main content

:unamused: 8 dagen gelden, Videoland besteld via de tv ontvanger.  Nu schijnt de order vastgelopen te zijn! Er staat al 8 dagen in beeld “in behandeling” uw aanvraag is in behandeling dit kan tot 10 minuten duren! We wachten al 8 dagen. Al 8x gebeld maar niemand weet hoe dit kan. Eerst wordt gezegd de order is blijven hangen! Hoe lang blijft hij nog hangen??? 

Goedemiddag @Boeda30 en welkom hier op het KPN forum :)

 

Zoiets kan tot 10 dagen duren dus als je nu 8 dagen wacht, zou het niet lang meer moeten duren. Inmiddels zijn we enkele dagen later; is Videoland inmiddels actief? Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn dan kijk ik graag even met je me; zou je dan je forumprofiel in kunnen vullen? Dan kan ik je klantdossier er bij pakken en met je mee gaan kijken, alvast bedankt!


10 dáágen, @JanZ_ ? Is dat nieuw?

Er staat altijd bij activeer en kijk met 15 minuten.


Normaal gesproken duurt dat inderdaad ongeveer 15 minuten @PeterG , klopt helemaal hoor 🙂 Heel soms wil het voorkomen dat zo'n bestelling 'blijft hangen' in de systemen waarmee we werken. Op zo'n moment wordt er een ticket aangemaakt voor een achterliggende afdeling die dit verder oppakt en oplost. Ik had de aanname (zo dodelijk, blijkt wel weer) gedaan dat dit ticket een doorlooptijd had van 10 dagen en al was aangemaakt. Nu ik het bericht van @Boeda30 nogmaals teruglees, moet ik daar op terugkomen. My bad. Lange week, vrijdagmiddag dat soort excuses krijg je dan 😉 @Boeda30 , wil je me een seintje geven zodra je je profiel hebt ingevuld? Dan duik ik er meteen in!


@JanZ_ nee we hebben nog steeds geen videoland. We moesten maar naar een kpn winkel gaan. Dat heb ik vanmiddag gedaan en daar werd ik heel ONBESCHOFT behandeld. Ze konden er niks aan doen, ik moest anders maar via de app bij Videoland zelf het pakket aanvragen!! Gevraagd naar leidinggevende en die zei; waarom gaat u met mijn collega in discussie! Ben hier echt heel boos over. Ik hang nu weer aan de telefoon en wordt doorverbonden naar SAVE Desk.…. gaat nog drie werkdagen duren!

 

 

 


Een onbeschofte behandeling is natuurlijk wel het laatste wat je mag verwachten en ik snap heel goed dat je daar teleurgesteld over bent. Wie had je aangegeven dat je hiervoor langs de winkel moest gaan? Vanuit de winkel kunnen ze dit soort zaken doorgaans niet voor je oplossen dus dat is niet het beste advies wat je hebt gekregen. Voor wat het waard is, wil ik je namens KPN oprechte excuses aanbieden voor het ervaren ongemak en de manier waarop dit is verlopen. Ik begrijp verder dat je contact hebt gehad met onze SAVE desk; zo te lezen hebben zij de juiste stappen ondernomen en Videoland zou uiterlijk dinsdag actief moeten zijn. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, wil je me dit dan laten weten (via deze weg)? Kun je dan tevens je forumprofiel invullen en me een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


@JanZ_  voor de zekerheid heb ik het profiel vast ingevuld...


Dankjewel, ik ben meteen een kijkje gaan nemen en zie dat mijn collega dit prima heeft opgepakt. Deze gaat er voor zorgen dat dit alsnog in orde komt en ik zie ook een notitie staan dat ze nog contact met je op zullen gaan nemen zodra het issue is verholpen. Oprechte excuses voor het ervaren ongemak, ik snap best dat je beter van ons verwacht.


@JanZ_ het is nog steeds niet opgelost!!!


Ik zie het @Boeda30 , ontzettend irritant natuurlijk. Het is nog steeds in behandeling en duurt langer dan gehoopt. Graag had ik je van een beter/ander antwoord willen voorzien maar dat gaat me helaas niet lukken, sorry. Het heeft te maken met een nieuw leversysteem en hier gaat ergens iets (duidelijk) niet goed. Ik hoop echt dat de mensen die hier mee bezig zijn heel snel een oplossing vinden. Zodra het is geregeld, zullen ze contact met je opnemen. Ik kan je op dit moment eigenlijk enkel vragen om dit (nog langer) af te wachten :(


Hoeveel geduld moeten we nog hebben!!! Echt belachelijk 


Het is zeker zeer teleurstellend @Boeda30. Ik heb contact gezocht met de oplospartij en zij garanderen me dat ze er nog steeds mee bezig zijn en dat het goed gaat komen. Als het eenmaal daadwerkelijk geactiveerd is, wil je me dit dan laten weten? Dan ga ik kijken of ik nog iets kan doen om er voor te zorgen dat je weer een wat beter gevoel krijgt!


Afgelopen donderdag ben ik gebeld dat het nog wel even kon duren! Even!!! Nog langer! 
Ik vroeg nog; gaan jullie hier ons nog ergens mee in tegemoet komen??!… daar ging die mevrouw niet over
Net gingen we kijken en ineens was de foutmelding weg en konden we het opnieuw bestellen. Eindelijk na 5 weken moeten hebben we Videoland via kpn! Vind het wel teleurstellend dat het zo lang heeft moeten duren! 


Fijn dat u nu wel Videoland kunt ontvangen. Ik denk dat alleen kosten die gemaakt zijn terwijl je niet kunt kijken vergoed zullen worden. In uw geval kon u niet bestellen en lijkt het erop dat u ook niet betaald heeft. Belangrijk om je factuur even in de gaten te houden.


Ik mag hopen dat dat niet in rekening is gebracht!!! 8x bellen van kastje naar het muurtje gestuurd, naar de telefoonwinkel gestuurd waar ik onbeschoft werd behandeld!  Maar goed we gaan afwachten of we nog een reactie krijgen! 


Als u al 5 weken bezig bent kunt u via mijn KPN in ieder geval de rekening van begin september checken die verbruik over augustus vermeld.


Goedemorgen @Boeda30 , er zullen geen kosten in rekening worden gebracht voor de periode dat je geen Videoland hebt kunnen kijken. Ik zie zelfs dat je Videoland voor een periode van 3 maanden helemaal gratis krijgt dus dat lijkt me een zeer nette oplossing :)


Reageer