Skip to main content

Ik heb Interactieve tv + internet + Digitenne besteld en heb de apparatuur gisteren 09-07-2020 ontvangen en ik heb ook een monteur besteld deze komt op 20-07-2020 mijn vraag is is de apparatuur al geactiveerd of doet de monteur dat.

Vr. groet

René Vissers.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Goedemiddag @DeMonteur, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je een monteur hebt aangevraagd zal de monteur jouw Experia Box, tv-ontvanger(s) en WiFi installeren. Hij of zij zal het werkend achterlaten, zodat jij zonder zorgen je diensten kan gaan gebruiken. Het signaal op jouw lijn zal wel pas de 20e geactiveerd worden, omdat dan de monteur pas komt. Het kan misschien een dag eerder zijn, maar het is volgens mij sowieso de bedoeling dat de monteur het voor je gaat aansluiten, anders had je die niet hoeven aanvragen :wink:  

Digitenne is een ander verhaal, maar indien dat in deze bestelling is geplaatst zal ook dat pas na het bezoek van de monteur geactiveerd kunnen worden. Dan kan gewoon door het aan te sluiten, de antenne te plaatsen en de zenders te zoeken. Dat kan je ook terugvinden op deze website! De monteur zal Digitenne niet installeren.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!


@DeMonteur ik heb geen reactie meer gehad dus ga er vanuit dat alles duidelijk is. Zo niet, dan weet je mij te vinden :wink:


Reageer