Skip to main content

Help mijn cavia heeft een nieuw kapsel gekregen door de kabel van de adapter kapot te bijten. Heb geen advies nodig voor welke kapsalon ik moet gaan. Maar hebben jullie een nieuwe voor mij? Groet Jeroen  

Hoi @Jeroenb76. Welkom op het KPN Forum! Het is op dit moment erg druk bij alle kappers in Nederland. Fijn dat jouw cavia ook nog net op tijd een frisse look heeft gekregen, voor de strengere maatregelen. Voor jouw minder fijn, aangezien je de persconferentie nu niet meer live op tv kan bekijken. Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om een nieuwe stroomadapter jouw kant op te sturen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Bedankt voor je antwoord. Heb de antenne van zolder gehaald en mijn vrouw staat nu buiten het signaal te zoeken dat we kunnen kijken naar onze Rutte. Aangezien dit ook best rust geeft dat ze buiten staat gelieve niet met enige spoed de adapter versturen. Heb mijn gegevens aangepast. Ps weet jij de code wat je moet zeggen in de apotheek als je een zeurende vrouw heb?

 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe stroomadapter verstuurd. Aan jou de keuze of je dit thuis gaat vertellen. :wink:


Vanmiddag vol verwachting voor de deur gelegen te wachten op de postmeneer. En ja hoor daar was hij. Meteen in de kast gedoken, cavia een muilkorf om en hoppa ik proppen proppen ( niet in de cavia ) in mijn tv ontvanger kastjes maar helaas paste die niet. Hij paste wel keurig in mijn WiFi extender. Is er iets mis gegaan tijdens jullie snelle top service? 


@Jeroenb76 dat is vast opzet van @Vikash geweest, nu heb je een mooi excuus om je vrouw nog wat langer buiten te laten staan :sunglasses::sunglasses:


@Jeroenb76 Oke oke, ik zal de nu echt de juiste stroomadapter toesturen. Degene die je nu hebt gekregen mag je ergens in een la stoppen en kan je gebruiken als de cavia zat is van zijn nieuwe kapsel en de stroomadapter van de andere tv-ontvanger kapot knaagt. My bad...


Ik heb geprobeerd om alleen een nieuwe stroomadapter voor jouw tv-ontvanger toe te sturen, computer says no… Ik heb daarom een nieuwe tv-ontvanger (+stroomadapter) verstuurd naar het dichtstbijzijnde servicepunt dat nog wel open is. Paws and Claws in Delft, kan je gelijk ook iets kopen voor jouw cavia om op te knabbelen:smile_cat: