Skip to main content

@KPN er

Mijn adapter van de Arris tv ontvanger is stuk.

Bij webwinkels niet te krijgen. Is een Arris adapter te bij een KPN winkel te koop?

Waarom is er geen normale KPN webshop? 😠

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Hallo @AJ Acoca, welkom bij ons op het forum. Die hoef je niet te kopen, bij een abonnement krijg je de tv-ontvanger van ons in bruikleen, dus als er iets niet goed werkt zijn wij er voor je. Je kunt jouw forumprofiel volledig invullen (inclusief welk type Arris je hebt) en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Het is ook mogelijk om hiervoor telefonisch contact op te nemen met ons als je dat liever doet, dat kan via het gratis nummer 0800-0402. 


Hallo @AJ Acoca, welkom bij ons op het forum. Die hoef je niet te kopen, bij een abonnement krijg je de tv-ontvanger van ons in bruikleen, dus als er iets niet goed werkt zijn wij er voor je. Je kunt jouw forumprofiel volledig invullen (inclusief welk type Arris je hebt) en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Het is ook mogelijk om hiervoor telefonisch contact op te nemen met ons als je dat liever doet, dat kan via het gratis nummer 0800-0402. 

Profiel ingevuld + type Arris.

Ik ben een kamer huurder bij AJ Acoca in Dordrecht. Heb dus mijn eigen naam ingevuld en de tv code die ik heb.

Ik hoop dat het zo goed is.

*** *** *** *** ***

Mvg.

 

Admin: gegevens in reactie verborgen i.v.m. privacy


Beste Jasper

Mocht he ooit nog eens problemen hebben met het verkrijgen van 1 of andere adapter er zijn universele op de markt.

Daarbij kun je zelf het voltage instellen.

Ook de plus en min omdraaien en er zitten diverse stekkerjes bij die je kunt wisselen. 

En uiteraard kun je het voltage veranderen. 

Mvg Wim 


Hoi Wim,

Ik heb een universele adapter maar er zit geen goed stekkertje bij voor een Arris. Een Arris adapter is alleen verkrijgbaar bij KPN.

 

 


@Jasper 

Profiel ingevuld onder mijn eigen naam. Wel met abo nummer

Ik huur een kamer bij AJ Acoca in Dordrecht.

Hopelijk komt het zo in orde. Vervelend ik kan nu alleen kijken via mijn mobiel. Wel op tv gelukkig.

Mvg

 


Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. Ik heb met dat adres gezocht, maar daar staan geen actieve aansluitingen. Je zegt dat het een kamer is, dat kan mogelijk betekenen dat jouw huisnummer anders is dan het huisnummer van het abonnement. Het vervangen van apparatuur kunnen we ook alleen doen als we contact hebben met degene op wiens naam het staat. Doordat je een huurder bent ben jij dat in dit geval niet, dat zal de verhuurder zijn. Hij zal hiervoor contact met ons kunnen opnemen, dat kan hij het makkelijkste doen via 0800-0402.


De adaptor van de Arris VIP2952V2 is kapot hoe kom ik aan een nieuwe


@Riant1982 
Zoals hierboven al aangegeven wordt, kan je bellen met KPN klantenservice op 0800-0402.
Dan sturen ze gratis een vervangende adapter naar je toe.