Skip to main content

Ik heb mijn adapter kapot van mijn Arris ontvanger. Hoe kom ik aan een nieuwe? 

Hoi @kpncode, door drukte zijn we niet eerder bij je topic aan gekomen. 

Lastig dat de adapter van jouw tv-ontvanger defect is. Heb je intussen telefonisch of via chat contact gehad met onze klantenservice? Via die weg heb je direct contact, dat kan in dit soort (meer dringende) situaties handiger zijn 🙂 Als je vragen hebt of als ik je kan helpen, laat het gerust weten. Ik hoor het natuurlijk ook graag als het opgelost is.


Ben al heel lang bezig, om het geregeld te krijgen. Maar het is net een doolhof. En als ik al een keer op de chat terecht kom, sta ik als 37e in de wacht. En omdat mijn internet er soms ook nog eens mee ophoudt, lig ik er dus alweer uit voor ik aan de beurt ben. Het is net een cirkel waar je niet uitkomt


@kpncode Ahh dat is niet fijn. Ik help je hier ook graag natuurlijk! Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?


Hallo, bedankt voor je moeite en ik heb mijn forumprofiel zo goed mogelijk ingevuld.

Groet


Hallo, bedankt voor je moeite en ik heb mijn forumprofiel zo goed mogelijk ingevuld.

Groet

@kpncode Super, ik heb je gegevens erbij gepakt en ik heb een nieuwe adapter voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk via de post thuis, binnen enkele dagen. Laat je weten of alles is gelukt? Als je een soortgelijke adapter hebt thuis, zou je die in de tussentijd voor de tv-ontvanger kunnen gebruiken.