Skip to main content

Beste, ik heb bijna het zelfde probleem, mijn adapter maakt slecht contact waardoor de Arris ontvanger vaak uitvalt.

Hoe kan ik deze omruilen?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Welkom op ons forum, @Micha Druiven! Leuk dat je ons gevonden hebt. Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen, zodat jij straks weer zonder uitvallen televisie kunt kijken.Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Beste Denise,

Profiel is nu ingevuld. Ik dacht aanvankelijk dat het de adapter was, maar ik heb de Arris ontvanger getest met de KPN adapter van mijn buren en het is de connectie waar je de adapter inplugt die zeer gevoelig is. 

 

Bij een kleine beweging valt de ontvanger helemaal uit, dan moet ik aan de plug van de adapter die in de ontvanger zit draaien totdat het lichtje groen wordten dan start deze weer op. Maar dan ben je wel weer 5 minuten verder.

Heb je zo genoeg info?

 

Mvg Micha 

 


Bedankt voor de toelichting en de gegevens! Ik heb mijn collega's van de logistieke afdeling gevraagd om jou een nieuwe tv-ontvanger toe te sturen. Indien dit verzoek gehonoreerd wordt, dan ontvang je van ons een sms met meer informatie over de levering van de tv-ontvanger.


@Micha Druiven Mijn collega's hebben je een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd. :blush:  Als het goed is, heb je hiervan ook al bericht ontvangen. Voor de zekerheid stuur ik je nog even een privébericht met meer informatie.