Skip to main content
Beantwoord

Adapter arris tv ontvanger kwijt

  • July 29, 2020
  • 3 reacties
  • 169 keer bekeken

Ik ben de adapter van 1 van mijn tv ontvangers kwijt en vroeg me af of jullie mij hierbij kunnen helpen.

Kan ik deze ergens bestellen?

 

Het gaat om de Arris VIP2952 V2.

 

 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Redbeard. welkom op het forum!
Bedankt voor je gegevens. Ik heb meteen een nieuwe stroomadapter voor je aangevraagd.
Je kunt deze de komende dagen ergens in de brievenbus verwachten :blush:
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je me te vinden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Redbeard 

Dit is erg vervelend dat je de adapter kwijt bent van jou TV ontvanger. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze jou eventueel een nieuwe opsturen. Het kan even duren tot er een KPN moderator reageert, want het is best druk op het Forum.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 29, 2020

Beste @Redbeard 

Dit is erg vervelend dat je de adapter kwijt bent van jou TV ontvanger. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze jou eventueel een nieuwe opsturen. Het kan even duren tot er een KPN moderator reageert, want het is best druk op het Forum.


Dankje voor de tip, ik heb de laatste 4 cijfers van m’n IBAN toegevoegd.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 6, 2020

Hoi @Redbeard. welkom op het forum!
Bedankt voor je gegevens. Ik heb meteen een nieuwe stroomadapter voor je aangevraagd.
Je kunt deze de komende dagen ergens in de brievenbus verwachten :blush:
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je me te vinden!