Skip to main content
Beantwoord

Adapter Arris VIP2952 kwijtgeraakt

• April 1, 2020
  • 4 reacties
  • 175 keer bekeken

Ik ben de Adapter voor de arris VIP2952 V2 Decoder kwijtgeraakt. Hoe kan ik een nieuw bestellen?

Met vriendelijke groet,

Ed

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Susan_

Goedemiddag @Ed G, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zonder stroomadapter doet de tv-ontvanger vrij weinig helaas. Fijn dat je jouw profiel al had aangevuld, want op die manier kon ik meteen een nieuwe adapter aanvragen voor je! Deze zal je dus een dezer dagen geleverd krijgen! Laat je even weten wanneer je hem ontvangen hebt?

En heb je nog meer vragen? Dan weet je me te vinden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Ed G 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met jou gegevens? Dan kan de KPN jou een nieuwe toesturen. Jou gegevens kan alleen jij zien en een KPN medewerker. 

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 5, 2020

Goedemiddag @Ed G, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zonder stroomadapter doet de tv-ontvanger vrij weinig helaas. Fijn dat je jouw profiel al had aangevuld, want op die manier kon ik meteen een nieuwe adapter aanvragen voor je! Deze zal je dus een dezer dagen geleverd krijgen! Laat je even weten wanneer je hem ontvangen hebt?

En heb je nog meer vragen? Dan weet je me te vinden!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 11, 2020

Inmiddels de adapter ontvangen. Dan k voor deze geweldige service.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 12, 2020

Graag gedaan, en fijn dat je de ontvanger nu weer kan gebruiken! Fijne paasdagen gewenst!