Skip to main content

mijn adapter van de v10 modem ging stuk na resetten.

bij mn opnames kwam te staan server is te traag.

hoe kom is snel aan een nieuwe adapter en een nieuwe v10 modem

mijn adapter van de v10 modem ging stuk na resetten.

bij mn opnames kwam te staan server is te traag.

hoe kom is snel aan een nieuwe adapter en een nieuwe v10 modem

Hoe lang geleden, want er is nu lijkt het een landelijke storing aan de gang met de KPN tv sinds ergens 14:30 bekend bij KPN. 


Goedemiddag @goedvers, welkom terug en bedankt voor jouw bericht!

Ik ben ook benieuwd sinds wanneer je deze problemen ervaart. Er is namelijk een storing met iTV, waardoor je dus problemen kan ervaren met de televisie en tv-ontvanger. Of heb je ook geen signaal nu op je Experia Box vanwege die adapter?

Het is me ook niet duidelijk of je nu alleen een nieuwe adapter nodig hebt voor de Experia Box of een geheel nieuwe Experia Box vanwege deze opmerking:
'hoe kom is snel aan een nieuwe adapter en een nieuwe v10 modem'.


ook om die tijd maar mn buurman verderop heeft wel tv en internet. de adapter is wel stuk die heb ik bij mn buurman geprobeerd. ik heb nog een v9 geprobeerd maar die werkt ook niet.

heb het bij kpn gekeken maar bij doormeten op de v9 geeft hij geen storing aan


ik heb nog steeds geen tv en internet ik heb nu de v9 erop gezet..

maar op jouw vraag suzan hoe kom ik zo snel aan een nieuwe modem v10  en adapter.

omdat ik niet weet of de modem stuk is. omdat de adapter ook stuk is en die van de v9 past er niet op.

ik kan bij de kpnwinkel geen nieuwe halen.want die heeft ze niet op voorraad.

op het beeld van de tv staat 2 pijltjes naar boven en naar beneden op een blauwe balk


ik heb nog steeds geen tv en internet ik heb nu de v9 erop gezet..

maar op jouw vraag suzan hoe kom ik zo snel aan een nieuwe modem v10  en adapter.

omdat ik niet weet of de modem stuk is. omdat de adapter ook stuk is en die van de v9 past er niet op.

ik kan bij de kpnwinkel geen nieuwe halen.want die heeft ze niet op voorraad.

op het beeld van de tv staat 2 pijltjes naar boven en naar beneden op een blauwe balk

Ja bij mij ook momenteel op 1 TV net zo als bij heel veel mensen. 


waarom zeggen ze bij kpn dat de verbinding goed is . maar dat er andere problemen zijn. en een monteur moet komen.

ik heb gebeld naar kpn maar er zijn 78 wachtende pfff

en ik wil gewoon een nieuwe adapter meer niet.

is hier niemand van kpn die mij kan helpen. aan een adapter?


@goedvers de algemene televisie storing is inmiddels opgelost. Ervaar jij de problemen nog wel? En waar komt die V9 opeens vandaan? Wanneer je een nieuw modem krijgt is het de bedoeling dat je de oude retour stuurt. Een laatste check, welke lampjes branden er (op de V10) als je hem aansluit? Geen enkele, of toch nog power bijvoorbeeld rood?


de v9 heb ik even geleend van de buren die gingen op vakantie

de adapter is stuk er brandde niks.

heb met webcare chat afgesproken dat hij Imme heet hij. hij zou een nieuwe adapter sturen. vanmorgen gekregen

de v10 werkt weer naar behoren. de storing was gister 21.45 opgelost toen had ik weer beeld.


Fijn dat het alleen de adapter was @goedvers en bedankt voor je terugkoppeling!


Reageer