Skip to main content
Goedenavond!



Na eindelijk te zijn verhuisd en de televisie te hebben aangesloten, wilden we vandaag de televisie boven eindelijk in gebruik nemen. En natuurlijk zijn we de adapter kwijt van het HDMI kastje🤦 de hele tent op de kop gezet en alle dozen die we nog hebben nagegaan, maar we kunnen hem toch echt niet meer vinden. Waarschijnlijk heeft onze lieve dochter van 15 maanden hem "misplaatst" en dan verdwijnt hij in het diepe zwarte gat waar alle tweede sokken waarschijnlijk ook liggen. Dus nu is mijn vraag, kan ik deze nabestellen? Of in elk geval de specificaties hebben voor een nieuwe ergens anders te bestellen? Onze dank is groot!
Hoi @Ratjeplan

Hier kan webcare wel voor zorgen.

Vertel wel even -welk- type kastje je bedoeld er zijn n.l. meerdere.

Dit kun je vinden onderop of achterop het kastje op een sticker.



En zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Hoi ratjeplan, welkom hier.



Verhuizen is altijd een ramp, in ieder geval bij mij. 😉 Hier kan ik je wel bij helpen. Bij de nieuwere modellen kunnen we een adapter nasturen, welk model heb je precies?



Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ratjeplan, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.