Skip to main content

Hallo, 

Tijdens de verbouwing zijn we de adapter kwijtgeraakt van de 2e tv ontvanger.

Het gaat om een Arris, denk type 2953

Hoe kom ik aan een nieuwe?

Groet, Sandra 

Hi Sandra, welkom hier. 

Dit kan via mij. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Gedaan hoor, profiel ingevuld


Heb je voor mij ook het serienummer van die ontvanger? De ontvangers die onder jouw abonnement zijn geregistreerd zijn beide in het afgelopen uur online geweest namelijk. 


Dat is onmogelijk, we hebben 2 tv ontvangers, waarvan 1 zonder adapter, dus geen stroom. Het serie nummer is MA 1847PNO971

Kunnen we anders even bellen?

 


Dat is niet nodig hoor. Ik geloof je overigens gelijk, maar gek dat onze systemen toch een signaal kregen. Ik ga het op een andere manier proberen om een nieuwe adapter bij je te krijgen. Ga ervan uit dat het morgen de deur uit gaat. 


Dat is fijn, hoop dat het op die wijze lukt. De enige kabel die in de ontvanger zit is de datakabel, verder niks.

 

In ieder geval bedankt, ik zie de adapter tegemoet! 

Groet, Sandra


Ik heb zojuist een bevestiging gehad dat dit vanavond is gelukt. Dus ik gok dat het zaterdag wordt bezorgd als Post NL een beetje meewerkt. :relaxed:


Bedankt!


Geen dank, laat me even weten mocht je de adapter volgende week niet hebben ontvangen.