Skip to main content
Vraag

Adapter oude arris gebruiken voor nieuwe 4K ontvanger

  • January 3, 2021
  • 7 reacties
  • 306 keer bekeken

Ik heb een oude Arris VIP2952 V2. Ik wil de adapter van deze ontvanger gebruiken voor de nieuwe 4K ontvanger van KPN. Heb het al geprobeerd en het werkt. Maar is dit veilig?

 

Alvast bedankt voor reacties.

 

Mvrgr Patrick

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

  • January 3, 2021

Als ze dezelfde output geven wel, maar waarom niet de nieuwe gebruiken, is altijd beter.


  • Auteur
  • Topper
  • January 3, 2021

Ik heb al mijn bedrading weggewerkt en kan er moeilijk bij.


  • Auteur
  • Topper
  • January 3, 2021

 


  • Auteur
  • Topper
  • January 3, 2021

Eerste is de nieuwe..


  • January 3, 2021

Allebei hetzelfde, 12v 1.0A kan dus.


  • Auteur
  • Topper
  • January 3, 2021

Input is iets anders. Kan dit geen kwaad?


  • January 3, 2021

Hallo @PatrickBakker , de oude decoder en adapter moet toch retour KPN?