Skip to main content

Ik heb twee Arris tv ontvangers. Van beide is de adapter stuk. Deze blijken niet los te bestellen. Oftewel ik heb een product van KPN en als er dan een kabel stuk is kan ik het product niet meer gebruiken. Klantenservice gebeld: zijn niet te leveren, “ik heb er hier (in Rotterdam) eentje liggen maar mag ik niet opsturen.” Absurt………………… Wie kan mij helpen?

 

Hey @TomWoll! Welkom op ons Forum. Bedankt voor je vraag. Ik zie dat je je gegevens al hebt ingevuld in je profiel. Heb meteen even meegekeken. Konijn heeft gesabbeld op de adapter? :laughing: Kan gebeuren. Ik heb één nieuwe adapter toegestuurd, want het andere kastje is volgens ons systeem nog wel online.  Hoe heb je de andere ontvanger momenteel aangesloten (serienummer eindigt op 088)? 

 


Hoi Lisa,

088 is idd aangesloten maar dat kabeltje van de adapter heb ik met een kroonsteentje aan elkaar zitten. Ik heb echt twee adapters nodig……..

 


Komt goed! Moet alleen even via een omweg. Binnen twee dagen ontvang je een bevestiging voor de levering van de tweede adapter. Niet heel praktisch, maar ik ontkom er helaas niet aan. Ze worden langs elkaar heen geleverd.:hear_no_evil:


Oké, bedankt. Ik hoop dat het lukt!

 

Mvg,

Tom