Skip to main content

Goedemiddag,

We hebben boven de tv verplaatst maar nu is netsnoer/adapter van tv ontvanger te kort. Hebben jullie deze ook met een langer snoer of kan ik die ergens bestellen? of kan het evt met een DC verlengsnoer?

 

bedankt vast,

groeten Elles

Welke IPTV decoder heb je?

Ik ben wel bang dat je een verlengsnoer zou moeten gebruiken.

Zo ver ik weet zijn alle kabels van de voedingsadapters even lang. 


Goedemiddag,

We hebben boven de tv verplaatst maar nu is netsnoer/adapter van tv ontvanger te kort. Hebben jullie deze ook met een langer snoer of kan ik die ergens bestellen? of kan het evt met een DC verlengsnoer?

 

bedankt vast,

groeten Elles

Hallo @Elles10 , gewoon een verlengsnoer gebruiken, een andere oplossing is er niet.


Let op! Gebruik geen verlengsnoer op verlengsnoer omdat hiermee de brandveiligheid wordt verkleind.


Let op! Gebruik geen verlengsnoer op verlengsnoer omdat hiermee de brandveiligheid wordt verkleind.

Met een tv-decoder van een paar Watt:thinking:


Het zal in de praktijk vaak geen kwaad kunnen maar het is een advies dat je nooit moet willen geven.


DC verlengsnoer adviseer ik niet, je kan beter aan de 230 volt kant een verlengsnoer monteren. 

 

Ik denk aan bijvoorbeeld deze kabel.

 

DC verlengkabels, zie hier, maar je moet wel weten welke DC plug op jouw KPN IPTV decoder zit. Er zit niet dezelfde DC connector bij de diverse decoders op helaas. 


Hi @Elles10, wat leuk dat je je vraag hier stelt. We hebben, zoals @joop2011 en @JanD aangeven, geen langere stroomkabel voor de tv-ontvanger. Je kunt in dit geval inderdaad het beste een verlengsnoer/stekkerdoos gebruiken om de tv-ontvanger van stroom te voorzien. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!


Reageer