Skip to main content

De adapter van de TV ontvanger is defect, hoe vervang ik die?

Dit kun je zelf niet, @Bilandre. Dus goed dat je hier terecht bent gekomen 🙂 Wil je jouw forumprofiel invullen en hier reageren als je dat gedaan hebt? Heb je meerdere tv ontvangers? Noteer dan ook even de laatste 3 cijfers van het serienummer van de ontvanger in kwestie in het vak ‘persoonlijke opmerking’. Dan zorg ik voor een nieuwe adapter, of voor een geheel nieuwe ontvanger. Dit hangt af van het type van de ontvanger.


Ik heb het forumformulier ingevuld, helaas weet ik niet alle gegevens, maar ik ben al lang lid bij KPN, dat moet bekend zijn.

mijn ontvanger is een Motorola VIP 1853 serienummer …..697 , daaronder staat nog TS module 8GB serie …..242

De ontvanger doet het volgens mij nog wel, ik heb 2 toestellen, de adapter doet niets meer.

Kunt  ook mijn internetsnelheid bepalen, dit gaat wel erg traag.

De facturen van KPN staan op mijn vrouws naam, ***

Mvg André Bil


Dank je, André! Ik zie dat beide ontvangers 1853's zijn. Dit zijn al wat oudere modellen. Dat betekent dat ik niet een losse adapter kan opsturen maar de hele ontvanger vervangen wordt.

Echter, ik raad je dan aan om deze online servicetool te gebruiken. Want daarmee kun je dan zelf gelijk beide ontvangers laten vervangen door nieuwere exemplaren.


Dank u wel,

Dat ga ik proberen

Mvg André