Skip to main content
Beantwoord

Adapter tv ontvanger is stuk

• August 18, 2022
  • 5 reacties
  • 136 keer bekeken

Hallo,

De adapter van mijn tv ontvanger is stuk. Waar kan ik een nieuwe aanvragen?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedenavond @CS2597! Welkom op het KPN Forum en bedankt voor jouw vraag! 

Klopt het dat je nog geen nieuwe adapter hebt aangevraagd via onze klantenservice (0800 0402)? Ik maak het anders graag voor jou in orde.

Wil jij in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ in jouw Forum profiel nog het serienummer van de bijbehorende TV ontvanger invullen?
Het serienummer kun je vinden op de onderkant van de TV ontvanger. 

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • August 19, 2022

@CS2597 Even gratis bellen met de klantenservice 0800-0402.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • August 22, 2022

Goedenavond @CS2597! Welkom op het KPN Forum en bedankt voor jouw vraag! 

Klopt het dat je nog geen nieuwe adapter hebt aangevraagd via onze klantenservice (0800 0402)? Ik maak het anders graag voor jou in orde.

Wil jij in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ in jouw Forum profiel nog het serienummer van de bijbehorende TV ontvanger invullen?
Het serienummer kun je vinden op de onderkant van de TV ontvanger. 

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • August 25, 2022

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

• Deelnemer
  • September 13, 2022

Goedemiddag,

Onze AC adapter is stuk (model: NBC12B120100VE pin: 236-0127036). Ik heb via allekabels.nl 2x een nieuwe besteld maar deze passen niet, ook de lokale winkel in de buurt heeft niet de juiste kabel en verwees ons daarom terug naar jullie.

kunnen jullie mij verder helpen?

groet,

Remi van Bussel

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 13, 2022

Goedenavond @Pippivanduijn! 

Je kunt het beste of met ons bellen of een eigen topic voor je vraag aanmaken (en de benodigde gegevens in jouw Forum profiel noteren); we helpen je dan graag verder!