Skip to main content
Beantwoord

Adapter tv-ontvanger kapot

• December 7, 2019
  • 5 reacties
  • 135 keer bekeken

Goede dag

De me adapter is zojuist stuk gegaan. Het gaat om het type Arris mu12-s120100-c5.

Kunt u mij een nieuwe opsturen?

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Bart01, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Hmm, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen televisie kan kijken nu de adapter kapot is! Is hij zichtbaar kapot, of ben je hier op een andere manier achter gekomen?

In ieder geval, ik wil het graag voor je oplossen. Maar hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en bij meerdere tv-ontvangers ook het serienummer van de betreffende tv-ontvanger. Dan ga ik kijken of ik een nieuwe adapter kan aanvragen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 8, 2019

Goedemorgen @Bart01, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Hmm, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen televisie kan kijken nu de adapter kapot is! Is hij zichtbaar kapot, of ben je hier op een andere manier achter gekomen?

In ieder geval, ik wil het graag voor je oplossen. Maar hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en bij meerdere tv-ontvangers ook het serienummer van de betreffende tv-ontvanger. Dan ga ik kijken of ik een nieuwe adapter kan aanvragen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 8, 2019

Bedankt voor de reactie.

Ik heb de gegevens aangevuld

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 9, 2019

@Bart01, top dankjewel! Ik heb een nieuwe stroomadapter toegestuurd! Deze kan je binnen 2 werkdagen verwachten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 10, 2019

Ik heb de adapter ontvangen, bedankt voor de vlotte hulp.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 13, 2019

Fijn om te lezen! Graag gedaan, en veel succes ermee!