Skip to main content

De adapter van onze tv ontvanger is kapot. Hoe kan ik een nieuwe krijgen? 

 

 

Hoi Vincent, welkom! Dat kan via hier 🙂 Vul je forumprofiel in en laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan regel ik dit voor je. Als je meerdere tv ontvangers hebt, vermeld dan ook even, mag hier of in het profielveld persoonlijke opmerking, de laatste 3 cijfers van het serienummer.


Hoi Erik,

Ik heb mijn forumprofiel ingevuld. 

****Ik heb de tv-ontvanger net geprobeerd op een nog werkende adapter, en toen deed de tv-ontvangerhet ook niet. Beiden (adapter en tv ontvanger) zullen dan kapot zijn neem ik aan. Excuses voor de verwarring.


Dank je, Vincent. Ik heb zojuist een nieuwe tv ontvanger voor je aangevraagd. Deze wordt morgen, 1 aprll, bezorgd bij het servicepunt in de Plus aan de Klokbekerweg en blijft daar dan een week liggen. Je krijgt een sms ter bevestiging en morgen nog een als hij daar is. Verpak je oude ontvanger inclusief stroomadapter in een doosje. Zet daarop het ordernummer (3914723) en onderstaande adres. Als je deze dan inlevert bij het servicepunt krijg je de nieuwe mee naar huis. Vergeet ook niet je ID-bewijs mee te nemen, daar wordt om gevraagd.

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn


Hoi Erik,

Top, bedankt!