Skip to main content

De adapter van mijn tv ontvanger is kapot. Hoe kom ik aan een nieuwe? Mvg

Hoi @Eilein ,

Door het vullen van jouw volledige forumprofiel. Zodra je dat gedaan hebt en dan ook hier nog even een seintje hebt gegeven, dan kan er een nieuwe adapter verstuurd worden.


@Noordzee, gedaan!


Hoi @Eilein, welkom! Fijn dat je het profiel al hebt ingevuld. Daarmee ben ik gelijk aan de slag gegaan. Nu is het alleen zo dat bij jouw type ontvanger (de Arris 5202) we de adapter niet los kunnen opsturen. Dus in dit geval ga je een geheel nieuwe ontvanger krijgen.

Hiervoor komt er een koerier bij je aan de deur. Deze levert een nieuwe ontvanger af en neemt de oude (inclusief kapotte stroomadapter) weer mee. Zorg ervoor dat je dit dan ook hebt klaarstaan. Inpakken hoeft niet, de koerier heeft zelf een doos.

De koerier komt morgen, 25 juli, in de middag tussen 13:30 en 18:00. Morgen krijg je nog een sms waarin de tijd teruggebracht wordt tot een blok van 2 uur. 

 

Je hebt verder ook per e-mail je interactieve tv abonnementsnummer ontvangen. Dit gebeurt automatisch. Deze heb je nodig (samen met de pincode) om de nieuwe ontvanger aan te kunnen melden.

 

@Noordzee, dank weer voor je hulp! Tip voor een volgende keer: vraag in gevallen als dit ook even expliciet naar het type ontvanger. Bij sommigen kunnen we namelijk geen losse adapters opsturen. In dit geval had Eilein maar 1 ontvanger, maar als een klant verschillende types heeft scheelt het een uitvraagmoment als we al van te voren weten om welk type het gaat :)


Ik heb inmiddels een nieuwe set ontvangen en daarmee is het probleem opgelost. Bedankt voor jullie hulp!