Skip to main content
Beantwoord

adapter tv ontvanger kwijt

• November 13, 2020
  • 6 reacties
  • 77 keer bekeken

Hoi, 

Tijdens de verhuizing zijn we de adapter kwijtgeraakt van de 2e tv ontvanger.

Hoe kom ik aan een nieuwe?

Gr. Mark

Beste antwoord door Rutger van KPN

@Mark_Sp Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. Ik heb een nieuwe adapter besteld, deze wordt zo snel mogelijk bezorgd!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Mark_Sp Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je de adapter kwijt bent, ik kijk graag voor je of ik een nieuwe kan bestellen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en op onderzoek uit gaan! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 13, 2020

Hoi Rutger, Heb m’n profiel aangevuld.

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 13, 2020

@Mark_Sp Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. Ik heb een nieuwe adapter besteld, deze wordt zo snel mogelijk bezorgd!

• Nieuwkomer
  • February 2, 2023

Goedenavond wij zijn onze adapter kwijt van ons tv kastje! Waar kunnen we een nieuwe bestellen? Gr wesley

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 2, 2023

Je kunt hiervoor met KPN bellen via 0800-0402 (gratis) doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Dan sturen ze gratis een adapter op.

• Nieuwkomer
  • February 2, 2023

Je kunt hiervoor met KPN bellen via 0800-0402 (gratis) doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Dan sturen ze gratis een adapter op.

Dankjewel ga ik doen!