Skip to main content

Mijn adapter van mijn arris 4K ontvanger is stuk zit een breuk in de kabel heb nu er een universele adapter maar wil er een oginele tussen hebben waar kan ik nieuwe krijgen ? 

Via de KPN moderators op dit forum kan een nieuwe stroomadapter opgestuurd. Het is wel een beetje druk, wachttijd ca. 4 dagen. Maar met die universele werkt het ook nog wel even.

Om snel geholpen te worden als een mod hieraan toe komt zou je vast je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Daar staan ze verborgen voor anderen.


Gelukkig dat je dan die universele hebt als tijdelijke oplossing, @MachielAtsma . Maar je moet natuurlijk gewoon een vervangende originele krijgen. Alleen, omdat je nu die universele adapter gebruikt, registreert ons systeem de ontvanger als actief. Waardoor ik nu niet een vervangende adapter kan opsturen. Zou je de ontvanger stroomloos willen maken en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kan ik dan een nieuwe adapter aanvragen. Laat hem dan ook even stroomloos tot ik weer gereageerd heb.


Ok hij is nu stroomloos gaat om slaapkamer als goed is zie nu 1 stroomloos is


Yes, het is gelukt. Alleen, blijkbaar kunnen we voor dit model niet los een adapter opsturen. Dus het wordt een helemaal nieuwe ontvanger. Die wordt zaterdagmiddag, 30 mei, bezorgd op het servicepunt in de Poiesz aan het Boschplein. Je kunt daar dan de oude inleveren en krijgt de nieuwe mee. Verpak de oude, inclusief de kapotte stroomadapter, in een doosje en noteer daarop het ordernummer (4001978) en onderstaande adres:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

 

Je krijgt een sms met deze info ter bevestiging, en zaterdag nog een als de ontvanger op het servicepunt bezorgd is. Verder krijg je een mail met je abonnementsnummer (ter herinnering) omdat je die nodig hebt voor het aanmelden van de nieuwe ontvanger.


De afst.bed. houdt je!!!!

Die kun je met de nieuwe ontvanger koppelen, zie punt 1

1)Afstandsbediening koppelen aan tv-ontvanger. (Bluetooth connectie forceren)
<cijfer 7-knop> + <cijfer 9-knop> 3sec indrukken, daarna de OK-knop (LED GROEN knippert twee keer). .Pairing blijft 60 sec actief]

2) Bluetooth-verbinding met tv-ontvanger loskoppelen
<OK-knop> + <P- knop> 3sec indrukken, (LED wordt groen) <OK-knop> indrukken (LED GROEN knippert twee keer)

3)InfraRood-verbinding met televisie (of HomeCinemaSet) loskoppelen
<AV-knop> + <terug-knop> 3sec indrukken, (LED wordt rood) <OK-knop> indrukken (LED ROOD knippert twee keer)

4)Factory reset afstandsbediening 
<rood-knop> + <blauw-knop> 3sec indrukken, (LED wordt rood) <OK-knop> indrukken (LEDS ROOD/GROEN knipperen twee keer)


Top ruil ik hem om is trouws ex. Afstandsbediening of met??


ex. Afstandsbediening of met??

Zie mijn reactie net voor die van jouw :wink:


ex. Afstandsbediening of met??

Zie mijn reactie net voor die van jouw :wink:

Giezien😉😉


Ha, goede toevoeging, Peter!