Skip to main content

Goedemorgen, 

Tijdens de verhuizing zijn we de adapter kwijtgeraakt van de 4k ontvanger van het type ZXV8001, waar kan ik een nieuwe aanvragen?

Met vriendelijke groeten,

 

Stefan

Hoi @Stefan72, lastig dat je de adapter kwijtgeraakt bent, maar dat kan natuurlijk gebeuren in een verhuizing. 

Als ik je gegevens erbij pak, kom ik geen tv-ontvanger tegen die helemaal niet aan staat. Kan het zijn dat er een andere adapter aangesloten is? Wat is het serienummer van de tv-ontvanger waarvan je 'm kwijt bent? Dan kijk ik er voor je naar.


Hoi @Alexandra, ik heb vier ontvangers thuis waarvan er eentje uit staat. Het gaat om de 4K ontvanger met SN 347212000570, deze staat momenteel aan via een adapter van een andere ontvanger welke op zijn beurt dus uit staat. 


Hoi @Alexandra , uit doos 59 kwam opeens een adapter tussen het tuingereedschap vandaan, mijn vraag kan geschrapt worden!


Hoi @Alexandra , uit doos 59 kwam opeens een adapter tussen het tuingereedschap vandaan, mijn vraag kan geschrapt worden!

Ah super, hij is terecht, dat is natuurlijk de snelste oplossing :smile: Dankjewel voor de update, je weet ons te vinden als we iets voor je kunnen doen.