Skip to main content

Hi,

Mijn adapter van de tv werkt niet meer. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

Groet,

Danielle

Dag @DanielleKlink ,welkom op het forum!

Wat bedoel je precies, de netspanningsadapter van de kpn tv-ontvanger? Daarvoor kun je 't beste bellen met de gratis klantenservice (0800-0402), 't schijnt er wel druk te zijn.


Goedenavond @DanielleKlink, welkom in de KPN Community! 

Goede vraag van @Henk2304: gaat het inderdaad om de stroomadapter van de TV ontvanger? Brandt er geen lampje meer op de adapter; ook niet als je deze test in een ander stopcontact? Hoor het graag van je, zodat ik eventueel een nieuwe stroomadapter kosteloos voor je kan aanvragen! Mocht je intussen TV willen kijken, dan kan dat via online TV kijken!


Goedenavond @DanielleKlink, welkom in de KPN Community! 

Goede vraag van @Henk2304: gaat het inderdaad om de stroomadapter van de TV ontvanger? Brandt er geen lampje meer op de adapter; ook niet als je deze test in een ander stopcontact? Hoor het graag van je, zodat ik eventueel een nieuwe stroomadapter kosteloos voor je kan aanvragen! Mocht je intussen TV willen kijken, dan kan dat via online TV kijken!

Hoi,

het gaat inderdaad om de stroomadapter. Al op een ander stopcontact geprobeerd maar helaas geen resultaat. Zou heel graag een andere ontvangen! Bedankt alvast


Bedankt voor je terugkoppeling, dan maken we dat bij deze in orde! 

Ik heb een nieuwe stroomadapter voor je aangevraagd, er is een bevestiging per SMS toegezonden. De stroomadapter ontvang je binnen 2 dagen (hopelijk morgen en anders na het weekend). Geen dank en wie weet tot lezens op ons forum!Â