Skip to main content

wat te doen heb al 3 stopcontacten met 2 tv's maar wil een derde op af stand plaatsen graag oplossing.

Meer dan 3 is vragen om problemen. Sowieso is het al storingsgevoelig. Anderzijds is het een kwestie van proberen. Bestel er één en werkt het niet dan stuurt u em weer retour. Werkt het niet dan zal u toch met een kabel aan de slag moeten.


wat te doen heb al 3 stopcontacten met 2 tv's maar wil een derde op af stand plaatsen graag oplossing.

 

Vaste UTP kabels is altijd beter.

Scheelt zo wie zo veel energie (die Netwerkadapters gebruiken best wel veel energie) en is altijd storingvrij, snel en 100% zeker goed signaal.

Je kan bijvoorbeeld een coax kabel vervangen (als dat bij jouw thuis mogelijk is natuurlijk). 

 

Als je op verschillende groepen zit of op een andere fase (die kans is niet groot), kan het of niet werken of storing geven. 

Die nieuwere Netwerkadapters zijn beter dan toen ik ze destijds had, maar ik ben nog steeds blij dat ik ze heb vervangen door vaste UTP kabels. 

 

En je kan natuurlijk doen wat Joep1965 voorstelt, zelf testen of het goed werkt. 


bedankt