Skip to main content
Beantwoord

Af en toe zwart beeld

  • March 21, 2020
  • 17 reacties
  • 1578 keer bekeken

Ik heb regelmatig geen beeld wel het menu  heb een nieuwe samsung tv dus daar lig het niet aan wat kan ik hier aan doen heb geen zin om het stroom er iedere keer af te halen 

Groeten Johan 

Beste antwoord door Dennis Overbeek

Indien Interactieve TV, dan zou je eens een harde reset kunnen doen:

Of:

Laat het maar weten of het gelukt is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

17 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 21, 2020

Hallo @does1 ,

Heb jij Digitenne of Interactieve TV ? 

 

Indien Digitenne : 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Indien Interactieve TV, dan zou je eens een harde reset kunnen doen:

Of:

Laat het maar weten of het gelukt is. 


  • Auteur
  • Topper
  • March 21, 2020

Als ik de stekker eruit haal werkt alles weer maar om de paar weken gaat het beeld weer op zwart heb 2kastjes en doen allebij het zelfde


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 21, 2020

Welke type kastje heeft u?


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Welke type kastje heeft u?

@does1 zou je de vraag willen beantwoorden? Want dan kunnen we je verder helpen. 😉 Heeft die harde reset iets opgeleverd wat ik jou eerder heb verteld? 🙂


  • Auteur
  • Topper
  • March 22, 2020

Ik heb een arris kastje


  • Auteur
  • Topper
  • March 22, 2020

En een harde reset kan ik wel doen maar dat kan ik dan pas na een paar weken zeggen of drie niet meer op zwart gaat


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 22, 2020

Hoe zitten de kastjes aangesloten op de Experiabox? Met een kabel uit 1 stuk zonder er iets tussen?


  • Auteur
  • Topper
  • March 22, 2020

Met de bijgeleverde kabels van KPN 


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • March 25, 2020

Dag @does1. Van harte welkom hier. Dat lijkt me irritant. Ik begrijp dat je zwart beeld hebt en het tv-menu dan nog wel zichtbaar is. Dit speelt op beide ontvangers lees ik. Gebeurt dat op specifieke momenten? De eerste stap is dan om beide tv-ontvangers te herstarten. Als dat niet werkt, dan is de tweede stap om de tv-ontvangers te resetten, zoals @Dennis Schreve bovenstaand uitlegt. Ik lees graag of dat heeft geholpen.


  • Auteur
  • Topper
  • March 25, 2020

Ik ga de harde reset proberen en dan wacht ik het af


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • March 26, 2020

Helemaal goed, @does1. Wacht ik je berichtje af. 


  • Auteur
  • Topper
  • April 2, 2020

Reset gedaan tot nu toe gaat het goed alleen nu krijg ik mijn service   en apps op TV niet meer te zien    zit ik daar weer mee


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • April 3, 2020

Hallo @does1. Dat is knap vervelend. Je bedoelt dan zaken zoals Netflix via het tv-menu op je tv-ontvanger? Of gaat het echt om de apps op je TV zelf? Kun je dat toelichten? Ik lees het graag. 


  • Auteur
  • Topper
  • April 4, 2020

Heb nu alles weer gereset inclusief de experia box en nu werkt alles gelukkig weer   bedankt voor de reacties


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Heb nu alles weer gereset inclusief de experia box en nu werkt alles gelukkig weer   bedankt voor de reacties

Beste @does1,

Wat fijn dat alles weer werkt, ik wens je veel plezier met de diensten van KPN. :wink:


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • April 6, 2020

Mooi dat alles weer werkt zoals het hoort, @does1. Je weet me te vinden als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt.