Skip to main content

Onterecht afsluiting door fout bij kpn. Zij zeggen dat wij abonnement hebben opgezecht en hier overgebeld op 19-4 konden email als niet geschreven zien. 28-4 afsluiting geen tv en internet. Moet nieuw abonnement aanvragen wat 9 dagen duurt.

Beste @hanshollands, welkom! Begrijp ik het goed dat jij een brief kreeg dat we jouw abonnement op gingen zeggen, maar dat wij vervolgens zeiden dat je die brieven mag negeren? En dat je nu toch afgesloten bent? Dat lijkt me wel heel erg rot! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? En is er inmiddels een nieuwe bestelling gedaan?


Wij zijn door fout kpn afgesloten en moeten 9 dagen wachten voor nieuwe aansluiting
*admin: verplaatst naar je eigen topic


Hallo @hanshollands er is al een reactie van KPN in jouw eerdere topic, reageer daar op de vragen.


*admin: meeverplaatst


Wij zijn door fout kpn afgesloten en moeten 9 dagen wachten voor nieuwe aansluiting
*admin: verplaatst naar je eigen topic

Hans,

Er is hier door 2 mensen verteld dat je topic is verplaatst naar je eigen topic. 

Nu heeft dit forum de mogelijhheid om topics van iemand te bekijken. Maar er staat niets en ook in deze thread staat niet waar dat dan wel mag zijn. Bij jou staan alleen de berichten in deze draad.

Begrijp jij het?


Nee snap ik niet ben nieuw hier


Hoi @hanshollands, welkom op ons forum! Ik heb je topics samengevoegd en voor de context de reactie van RBXX meeverhuisd. Nu ik dit zo teruglees snap ik dat het daar eigenlijk alleen maar verwarrender voor is voor de meelezer.
We helpen je graag verder maar daar hebben we wel wat meer informatie en gegevens voor nodig!

Beste @hanshollands, welkom! Begrijp ik het goed dat jij een brief kreeg dat we jouw abonnement op gingen zeggen, maar dat wij vervolgens zeiden dat je die brieven mag negeren? En dat je nu toch afgesloten bent? Dat lijkt me wel heel erg rot! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? En is er inmiddels een nieuwe bestelling gedaan?

 


Dag @hanshollands Het is natuurlijk een heel vervelende situatie, waar snel naar gekeken moet worden. 

Even ter verduidelijking: op het kpn forum is een plek waarop onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar tips en advies geven over onze diensten en producten. Je kunt zelf zoeken naar informatie, maar ook in een eigen topic je vraag stellen. Hoe duidelijker je dit doet, des te sneller krijg je een reactie van de mensen die hier actief zijn. 

Er zijn ook medewerkers van kpn actief, zoals ik. Als moderator zorgen wij ervoor dat gesprekken goed verlopen en dat informatie goed vindbaar is. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we uiteraard ook inhoudelijk met je meekijken. Daarvoor hebben we gegevens nodig, zodat we je in onze systemen kunnen vinden. Die kun je, zoals collega Marcia al aangaf, veilig invullen in je forum profiel, waar ze alleen zichtbaar zijn voor moderators en jezelf (en dus niet voor alle meelezers). 

Als je via deze weg hulp wilt, dan kun je je gegevens achterlaten en hier een seintje geven. Dan kunnen we er mee bezig. Als je liever rechtstreeks en persoonlijk contact hebt kan dat ook: je kunt dan bellen met de klantenservice via 0800-0402 of een chat starten via onze website.  


Bellen heeft geen zin wat opzegging is al doorgezet.

Is nieuw abonnement afgesloten wat van het zotte id om dat je 8 dagen moet wachten voor aansluiting 


@hanshollands ik zie dat inderdaad de datum waarop de verbinding wordt opgeleverd op 5 mei. Ik ga het topic verder zelf in behandeling houden. Als er dus verdere vragen zijn over de bestelling kan je die hier stellen. Mochten er verdere vragen zijn die absoluut niet kunnen wachten dan zou ik je willen aanraden alsnog contact op te namen met 0800-0402.


Nou weet je Bram. 

Ik zou gaarne bewijs zien van wie het nu heeft opgezegd. Want wij zijn er 100% van overtuigd dat wij het niet hebben gedaan. Dan vind ik het zeer nalatig van de medewerker van 19 apr jl. Dat hij niet de juiste werkwijze heeft toegepast waardoor wij zijn verstoken van internet.tv en telefoon.

Aangezien mijn vader ook nog hartpatiënt is.

En telefoon afhankelijk ivm eventueel nood geval mag hij blij wezen dat ik bij hem woon en beschik over een mobiel.

 


@hanshollands een hele tijd geleden, in 2020 om precies te zijn, is er een overname verzoek ingediend (een overstap van KPN naar Online). Met dit overname verzoek is er een opzegging ingevoerd en deze is op 28 april jongstleden verwerkt. Zodra een abonnement eenmaal is stopgezet is het niet mogelijk om diezelfde lijn zomaar weer aan te sluiten. Wat dat betreft was het plaatsen van de nieuwe bestelling een juiste stap. Wat betreft de handelingen van de collega van 19 april, ik zie dat er op dat moment nog geen bestelling in de systemen aanwezig was. Ik kan niet achterhalen of er nog andere handelingen gedaan kunnen worden. Wel zie ik dat er door die collega intern nog overleg heeft gehad. Wat dit voor mij aangeeft is dat de collega alles heeft gedaan om uit te zoeken waar de melding vandaan kwam en wat er hieraan hadden kunnen doen. Een overname verzoek in 2020 en nu pas een opzegging kan ik zelf ook niet rijmen: een hele vervelende samenloop van omstandigheden, zeker met jouw vader! Excuses hiervoor! Ik ben wel blij dat de verbinding overmorgen weer actief zal zijn! 


Leuk verhaal Bram.

Een opzegging die pas 7 maanden later is verwerkt.

A: in okt 2020 is door mij zelf de overtap naar online terug gezet naar kpn bevestigen gekregen dus in jullie systeem verwerkt.

B: 19 april gebeld toen was de opzegging bekend bij jullie ik heb direct gebeld dat dit niet klopt.

Er werd mij verteld door persoon in kwestie dat hij ook niet wist waar die melding vandaan kwam.

Vervolgens procedure niet stop gezet op 19 april

Geen aanbod gedaan voor nieuw abonnement. 

Nou ja het vervolg weet je. Maar ik blijf het zeer appart vinden.


Hallo Bram.

Nu breekt mij de klomp wij worden op 10 mei aangesloten om dat er niet eerder een servicemonteur 

De aansluiting kan doen. Bij mij staat het internet lampje van mijn modem op rood.

De rest brand groen dus er is verbinding waarom wordt ik op alle fronten tegen gewerkt.

Wij rekenen er op dat morg de aansluiting plaats vind en niet op 10 mei. Ik ga echt over de rooie nu.

Ik verwacht vandaag een antwoord en oplossing te krijgen

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@hanshollands ik weet even niet zo goed wat ik hierop moet antwoorden naast dat ik het goed vind dat je via de helpdesk aansturing heb laten doen. Wel zie ik dat daar het bericht naar de juiste mensen is doorgestuurd. We zullen dit helaas moeten afwachten ben ik bang. 


Tja afspraken maken en na komen is niet het sterkste punt van kpn op dit moment. Zou vandaag ook worden terug gebeld is ook niet gebeurd. Leverings datum wordt niet nagekomen. 

En wij als consument moeten dit maar pikken omdat we gewoon geen andere keus hebben.

Bedankt voor je inzet.


Hallo Bram.

Nu breekt mij de klomp wij worden op 10 mei aangesloten om dat er niet eerder een servicemonteur 

De aansluiting kan doen. Bij mij staat het internet lampje van mijn modem op rood.

De rest brand groen dus er is verbinding waarom wordt ik op alle fronten tegen gewerkt.

Wij rekenen er op dat morg de aansluiting plaats vind en niet op 10 mei. Ik ga echt over de rooie nu.

Ik verwacht vandaag een antwoord en oplossing te krijgen

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hey Hans, als alle lampjes branden op het internet lampje na betekend het dat het modem geen verbinding heeft met internet. Het lampje van wifi brand wel want dit creëert hij sowieso, met of zonder data. Aangezien jij een nieuwe verbinding hebt gekregen zal jij waarschijnlijk ook een andere SIP poort hebben, wat dan weer inhoudt dat een monteur het draadje van jou huis naar een andere ingang moet brengen voor je weer verbinding hebt.