Skip to main content

Woensdag 23 mrt plm.21.20 uur: zender RAI Uno dichtzetten met het bordje ‘niet beschikbaar’ gebeurde te vroeg. Het programma Soliti Ignoti was nog middenin de ontknoping. Die heeft de kijker dus moeten missen.

Heel vervelend dat KPN het slot van een programma frustreert door een onnodig snel afkappen van de zender. Er kan ook volstaan worden met de vanzelf komende Italiaanse aankondiging dat het komende programma niet beschikbaar is voor het buitenland. Dat begrijpen kijkers van RAI Uno heus wel!

KPN svp gewoon dat bericht laten komen dat pas komt ná het slot van het vorige programma, zoals het bij XS4all altijd was en goed ging! Dank u wel! 

Beste @XS4Aller voorheen, welkom! Wat rot dit zeg 😞. Bent u zelf overgestapt naar KPN of bent u nog steeds klant bij XS4ALL? In dat eerste geval kan ik, als dit vaker gebeurt, het signaal intern doorgeven. Het zou dan helpen als u nog een recent voorbeeld door kunt geven van wanneer dit gebeurt. Als u nog steeds klant bij XS4ALL bent, dan kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van XS4ALL. De collega's helpen u graag verder. 


Marcia, ja graag signaal intern doorgeven aan KPN.

Zodat KPN niet meer te vroeg een programma afkapt/dichtzet ook op de replay (sic!).

Dankjewel!


Beste Marcia, en aan KPN ook:

Het was vanavond weer zo: te vroeg komt het bordje ‘zender niet beschikbaar’.

KPN heeft iemand zitten die geen oren heeft voor klachten?

Aan het eind van Soliti Ignoti omstreeks half tien is er altijd de ontknoping. 

Opnieuw heb ik die moeten missen - en alle andere RAI-1 kijkers ook.

Wil jij Marcia alsjeblieft NOG eens erop wijzen bij KPN dat ze moeten wachten met afkappen van de zender TOTDAT het programma begint dat niet beschikbaar is voor Nederland etc.?

KPN alsjeblieft, het kan anders weet ik van de tijd waarin ik TV vanXS4all had.  Daar was dit ergerlijke verschijnsel nooit aan de hand! 

Hopend op beterschap van KPN, grazie.


Beste @XS4Aller voorheen, waar ben je nu momenteel klant? Is dit bij KPN of bij XS4ALL? Hoewel XS4ALL technisch omgezet is naar KPN is het nog steeds een op zich zelf staand kanaal met eigen klantenservice. Als je zelf overgestapt bent naar KPN, dan kan ik het doorgeven. Mocht je nog steeds onder XS4ALL vallen, dan is het advies om even contact met XS4ALL op te nemen.